۱۳۹۳ دی ۱۶, سه‌شنبه

کتاب میلاد کیایی رونمایی می شود

کتاب میلاد کیایی با عنوان «راز آشکارا» در فرهنگسرای نیاوران رونمایی می شود.

به گزارش هنرآنلاین، میلاد کیایی، آهنگساز و نوازنده سنتور گفت: کتاب «راز آشکارا» که به چاپ دوم رسیده است، چهارشنبه 24 دی ماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران رونمایی می شود.
این نوازنده درباره این کتاب افزود: کتاب «راز آشکارا» در برگیرنده 50 سال خاطرات هنری من است و بخشی از این اثر به چند مصاحبه مطبوعاتی و رادیویی با من اختصاص دارد.
این آهنگساز در ادامه بیان کرد: در مراسم رونمایی این کتاب چند بخش اجرای موسیقی خواهیم داشت و چند سخنران برجسته درباره این اثر سخنرانی می کنند. همچنین مجری این برنامه ژاله صادقیان است و قرار است چند برنامه ویژه درباره هنرمندان داشته باشیم.
این نوازنده سنتور خاطرنشان کرد: کتاب «راز آشکارا» شامل زیباترین و تلخ ترین خاطرات هنری من است و من دوست داشتم مخاطبان را در خاطراتم شریک کنم.
میلاد کیایی نوازندگی سنتور را از 8 سالگی فرا گرفت و سبک و روش نوینی را در این ساز ایجاد کرد. این نوازنده پیشکسوت روی کوک سنتور تغییراتی ایجاد کرده است.
مراسم رونمایی از کتاب «راز آشکار» ساعت 19:30 روز چهارشنبه 24 دی ماه برگزار می شود.


میلاد کیایی

هیچ نظری موجود نیست: