۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

جلال مقامی: قدر صدایم را دانستم

جلال مقامی دوبلور پیشکسوت کشورمان که چندی پیش راهی بیمارستان شده بود، از بهبود وضعیت جسمی اش خبر داد و گفت: یک هفته دیگر به سر کارم برمی گردم.

مقامی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه حالش خیلی بهتر است، اظهار کرد: خدا را شکر دیگر در تکلمم مشکلی ندارم فقط گاهی وقتی خسته می شوم ادای برخی جملات و کلمات برایم مشکل می شود اما در حال حاضر فعلا مشکلی ندارم و حالم خیلی بهتر شده است. فعلا در منزل استراحت می کنم تا هفته آینده به محل کارم برگردم.
مقامی خاطرنشان کرد: طی این مدتی که تکلمم دچار مشکل شده بود، واقعا قدر صدایم را دانستم و به این نتیجه رسیدم که وقتی صدا بسته می شود آدم حالش خراب می شود. به راستی که «تنها صداست که می ماند».
وی اعلام کرد: در حال حاضر که در منزل در حال استراحت هستم، خواندن نریشن یک فیلم سینمایی از طرف واحد دوبلاژ به من داده شده که خیلی کم دیالوگ است و فقط به سبب اینکه من دچار مشکل نشوم فیلمی را برای من انتخاب کرده اند که دیالوگ زیادی ندارد.


جلال مقامی

هیچ نظری موجود نیست: