۱۳۹۳ دی ۲۴, چهارشنبه

جایزه همایون خرم برگزیدگانش را شناخت

اختتامیه نخستین جایزه همایون خرم شامگاه 23 دی ماه، با معرفی برگزیده ها و اهدای جایزه به آنها کار خود را در تالار وحدت پایان داد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم محمد سلوکی به عنوان مجری این برنامه گفت: امشب ما برای این جمع شدیم که از موسیقی اصیل ایرانی حمایت کنیم. ما باید از فرزندانمان تقدیر کنیم؛ زیرا آینده ی کشورمان در دستان این کودکان و نوجوانان است.
سلوکی در ادامه بیان کرد: روح بلند و بزرگ همایون خرم در کنار ماست و حتما خوشحال است که جایزه ای با نام او به فرزندان این سرزمین اهدا می شود.


جایزه همایون خرم

بخش اول این مراسم به اجرای بردیا صدرنوری و حسین مظفری اختصاص داشت که در این بخش این دو هنرمند به اجرای قطعاتی با یاد همایون خرم پرداختند.
بخش دوم برنامه نیز به اجرای سامان احتشامی و بابک شهرکی اختصاص داشت که این دو نوازنده قطعاتی از همایون خرم را اجرا کردند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.
در ادامه محمد سلوکی گفت: ما امشب می خواهیم از سرمایه های مملکتمان تقدیر و تشکر کنیم و امشب فرصت مناسبی برای فرزندان ماست. سپس رضا خرم، بابک شهرکی، ناصر ایزدی، بردیا صدر نوری و پیروز ارجمند برای اهدای جوایز به صحنه رفتند.
برندگان این جشنواره ثمین بنی اسد، امیرعلی خلیلی تهرانی، سهراب بحیرایی، علیرضا قائدی، سپاس صدرنوری، آسمان صدرنوری، پریماه صبوری، همایون اسلامی، شهریار اسلامی، پوریا ناظری، امیر یوسفی، علیرضا محرابی، مسیح شرکت و محمدصادق سجادی بودند که هر یک جایزه ی نقدی خود را به همراه لوح تقدیر دریافت کردند.
همچنین در ادامه از دیگر هنرجویان شرکت کننده در این مسابقه از جمله ماهگل سردشت احمدی، پیمان اکبری، امیرمهدی جعفری فشارکی، پویا رهنما، گروه مهرآسا، هیوا سیفی زاده، هانا سیفی زاده، مسعود آذین و علی عابدین تقدیر شد. پایان این مراسم به اجرای محمد اصفهانی اختصاص داشت که این خواننده قطعات «پریشان»، «پیک سحری» و... را به همراه اعضای گروهش اجرا کرد.
در این مراسم نادر گلچین، میلاد کیایی، فضل الله توکل، علی امیر قاسمی، کوشا کرمی، ژاله صادقیان، پری ملکی، فرزاد قربانی و... حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست: