۱۳۹۳ دی ۸, دوشنبه

گیتی ساعتچی: پیشنهادهای بازیگری به دور از انصاف است

گیتی ساعتچی گفت: رفتار مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی حاکی از آن بوده که انگار ما هنرپیشه ها به مردم بدهکاریم!

این بازیگر پیشکسوت سریال های تلویزیونی با اشاره به پیشنهادهای اخیری که در خصوص حضور در پروژه های متفاوت به وی شده بود، به باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از حضور در نقش ملکه مادر در سریال «معمای شاه» برای ایفای نقش در چند پروژه از سوی عوامل آنها به من پیشنهاد شد.


گیتی ساعتچی

وی افزود: متاسفانه همه پیشنهادها به دور از انصاف و در نظر گرفتن شرایط کاری من بوده است. به این دلیل که سال ها است از خاک صحنه خوردن من می گذرد.
بازیگر سریال ایتالیا ایتالیا، تصریح کرد: نزدیک به نیم قرن از فعالیت هنریام در صحنه تئاتر و سریال های تلویزیونی می گذرد و مناسب خود نمی دانم که در حد چند سکانس وارد پروژه ای شوم.
ساعتچی ادامه داد: در سریال «معمای شاه» 2 سال حضور پررنگ داشتم و به نظرم ایفای چند در یک اثر 90 دقیقهای نمیتواند مناسب سابقه کاریام باشد.
این هنرمند کشورمان ضمن ابراز گلایه از برخی مسئولان گفت: رفتار مسئولان دست اندر کار جوری بوده است که انگار تمام هنرمندان پیشکسوت و قدیمی به مردم بدهکارند و باید به عوامل یک پروژه هم مبلغی را نیز دستی بدهند! زندگی ما هم مثل اقشار دیگر جامعه باید سپری شود و هنرپیشگی نیز شغل اول و آخرمان بوده است و فکر می کنم بیان این مطلب که شما هنرمند هستید، ثابت نمی کند که ما باید مجانی کار کنیم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تقی زرین قلم
با درود به خانم گیتی ساعتچی
خانم ناراحت کار نکردن در این ایام تلخ نباشید کردار وحرفهای فردین بزرگ را بخاطر بیاورید(که نقش امیر کبیر را چون ریش داشت نپذیرفت)و میگفت برای یکساعت زندگی روزها میمیریم
این نکته ایکه خانم ساعتچی بیان نموده اند خیلی مهم است(رفتار مسئولان دست اندر کار جوری بوده است که انگار تمام هنرمندان پیشکسوت و قدیمی به مردم بدهکارند و باید به عوامل یک پروژه هم مبلغی را نیز دستی بدهند! )
همان نقش کوتاه در سریال ایتالیا ایتالیا برای شما ومخاطب کافی است
باید بقول سعدی.... تیرکمان را شکست تا رونق نخستین باشد