۱۳۹۳ مهر ۲۲, سه‌شنبه

پیام بهروز وثوقی به شایعه سازان و نگران ها

بهروز وثوقی بعد از انتشار چندمین بار شایعه درگذشتش گفت: من نه نانِ کسی را بُریدم، نه بدِ کسی را خواستم.

همچنین بهروز وثوقی در صفحه فیس بوکش نوشت: بالاخره هم می روم ولی بگذارند وقتش که شُد، چون قرار نیست که تا آخر دُنیا زنده بمانم!
خیلی ناراحتم بابتِ این شایعه آن هم برای چندمین بار، چون آسایش را از من و خانواده ام گرفته اند.
حالِ من خوب است و هنوز نفس می کشم، هر روز ورزش می کُنم و سرحالم و منتظرم فرصتی پیش بیاید که بتونم چند کار خوب برای ملت شریف و قدردان ایران بازی کنم.


بهروز وثوقی

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بهروز عزیز
تو با زیستن خویش گذر لحظات فراوانی از زندگی دیگران را خوش و پر از شوروشوق کردی و این سعادتی است جاودانی که نسیب هر کسی نمیگردد. عمری بس دراز توأم با سلامتی برای تو آرزوی قلبی میلیونها ایرانی است. بدخواهان وبخیلان بدانند که اینها قبل از هر کس خویش آزار داده و محو میکنند

vahdat doost گفت...

بهروز در این مصاحبه گفت ممکن است برادران من، برادران ناتنی من مثل چنگیز، فیروز، شهراد و بهزاد از شنیدن این خبر خوشحال شوند

ذکائی گفت: اینطور نیست. چطور ممکن است؟

بهروز با لحنی خسته گفت: نه، خبر دارم، میدونم ..

تعجب کردم که بهروز از برادران خود دلگیر است و آنها را ناتنی می‌خواند.

بهروز (همراه همیشگی‌) گفت...

بهروز خان وثوقی (استاد گرانقدر)،
شما برترین بازیگر ایران زمین هستید.
هنر بازیگری به معنای واقعی‌ این واژه در سینمای ایران،
در جایگاه نخست، متعلق به شما میباشد.
از قدیم چه بجا گفته اند :"هر که بامش بیش، برفش بیشتر".
جایگاه شما، دست نیافتنی ‌ست.
کوته فکری نابخردان را، به بزرگی هنرتان ببخشید.

با سپاس از برادر ارجمندم "مجتبی خان نظری" و گروه با معرفتش "قدیمی‌ ها".

اگر برای تک تک پست‌ ها دیدگاه نمیگذارم، دلیل بر بی‌ توجهی‌‌ام نیست.
تلاش و ابتکار سایت وزین "قدیمی‌ ها"،
در بستر فرهنگ و هنر ایران، استوار گشته است.
با آرزوی سلامتی و کامیابی‌ های روز افزون.

ناشناس گفت...

Aghaie behroze vosoghi shuma ostoreh bodid va hastid hich honarpisheie nmitavanad jaie shuma rã beghirad shuma hamishe ghahreman sinamaie iran bodid va hastid be khoda ghasam aghar mishod umram rã midadam be shuma ..... Man arezoie slamati baraie shuma va khanevadehtan rã az khodavand khastaram .. Kashki inja bodid va man bar dastetan bose mizadam .. Be khoda misparametan

ناشناس گفت...

لعنت و نفرین و مرگ بر کسی که شایعه مرگ این بزرگ مرد را درست کرد ننگ بر او