۱۳۹۳ مهر ۲۴, پنجشنبه

محمد متوسلانی جلوی دوربین «گاهی به پشت سر نگاه کن»

محمد متوسلانی هنرپیشه قدیمی، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان ایرانی در نقش محتشم جلوی دوربین «گاهی به پشت سر نگاه کن» تازه ترین اثر تلویزیونی مازیار میری می رود.

به گزارش بانی فیلم، تهیه کننده «گاهی به پشت سر نگاه کن» این خبر را اعلام کرد و افزود: تا چند روز آینده تصویربرداری سکانس «ویلای محتشم» با بازی محمد متوسلانی آغاز می شود.
رضا انصاریان افزود: متوسلانی در این سریال نقش بد من قصه را بر عهده دارد، مردی که سال ها پیش پس از رهایی از زندان پدر پویا را برای پیدا کردن عتیقه ای وسوسه می کند، اما با مرگ وی عتیقه را به سرقت می برد و جلال تابش را دزد جلوه می دهد.
این تهیه کننده گفت: کماکان مشغول تصویربرداری سکانس های مربوط به ربوده شدن هادی و جلال تابش در ویلای خیابان فرشته هستیم. وی ادامه داد: گروه از 16 مهر تا امروز شب کار هستند و امشب سعید چنگیزیان در نقش پویا، امین تارخ در نقش جلال تابش و میلاد رحیمی در نقش هادی جلوی دوربین می روند.

محمد متوسلانی

به گفته این تهیه کننده، عوامل سه روز دیگر در این لوکیشن مستقر هستند و سپس برای ضبط سکانس «ویلای محتشم» به لوکیشن جدیدی نقل مکان خواهند کرد.
انصاریان گفت: هنوز درباره لوکیشن ویلای محتشم به نتیجه قطعی نرسیده ایم اما به احتمال زیاد با توجه به شرایط موجود برای ضبط این سکانس به لواسان می رویم. «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است. فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی نقش شخصیت های اصلی آن یعنی جلال و احتشام را بازی می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: