۱۳۹۳ مهر ۹, چهارشنبه

سالروز تولد «آقای نمایش نامه نویس»: رادی؛ چشم انتظار راه اندازی بنیادش!

فردا 10 مهرماه زادروز اکبر رادی نویسنده ای است که عنوان «آقای نمایشنامه نویس» به او داده شده است.

به گزارش ایسنا، اکبر رادی همان نویسنده ای است که در تمام سال های فعالیتش به تئاتر وفادار بود و جز نمایشنامه قلم نزد. هنرمندان تئاتر مدت هاست در پی راه اندازی بنیادی به نام او هستند اما تلاش های آنها برای ثبت رسمی این بنیاد تاکنون به نتیجه نرسیده است با این حال هیات موسس این بنیاد، به تناسب ایام برنامه هایی را برگزار می کنند که نمونه آن برگزاری مسابقه رادی شناسی است و همینطور برنامه هایی برای زادروز و سالگرد درگذشت این هنرمند.
خبرنگار ایسنا به انگیزه زادروز رادی آخرین وضعیت ثبت بنیاد او را از بهزاد صدیقی سخنگوی این بنیاد جویا شد که صدیقی در پاسخ به این پرسش گفت: هنوز اتفاق تازه ای نیفتاده است چون در آخرین مراجعه ای که برای ثبت بنیاد داشتیم از ما مدارک بسیار زیادی خواستند که باید آنها را ارائه دهیم. از سوی دیگر اساسنامه را هم دوباره بازنویسی کردیم و حالا در آخرین مراحل قبل از تحویل مدارک به سر می بریم.
او اظهار امیدواری کرد: این مدارک هفته آینده ارائه شود.
صدیقی گفت: همزمان با تهیه این مدارک، با وزارت ارشاد هم رایزنی هایی انجام داده ایم تا مراحل ثبت بنیاد زودتر طی شود.
او با اشاره به برگزاری برنامه ای به مناسبت تولد اکبر رادی افزود: بسیار علاقه مند بودیم تا در این برنامه خبر ثبت بنیاد را بدهیم اما فعلا چنین امکانی وجود ندارد.
صدیقی توضیح داد: امسال تولد استاد رادی را با مشارکت برنامه چهار فصل رادیو نمایش برگزار می کنیم و قرار است این برنامه هفته آخر مهرماه برگزار شود.

هیچ نظری موجود نیست: