۱۳۹۳ مهر ۹, چهارشنبه

خاطره ها 404/ مهستی لباس هایش را شخصا می دوزد!

قدیمی ها – چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: «مهستی» خواننده معروف رادیو تلویزیون مملی ایران  دست به کار تازه ای زده است که مورد تحسین دوستان و نزدیکان قرار گرفته و در ضمن به گفته خودش دردسر تازه ای نیز برایش تولید کرده است!

«مهستی» در این مورد به خبرنگار سرویس هنری ما اظهار داشت در مسافرت اخیرم به یکی از کشورهای همجوار برای اجرای برنامه نوعی پارچه بخصوص که در آن جا یافت می شد نظرم را جلب کرد و چون لباس «خنک» همراه نبرده بودم و احتیاج به لباس راحتی داشتم که بتوانم با آن شب ها برنامه های طویل المدت را به راحتی اجرا کنم دست به کار شدم و با خریدن پارچه لازم خودم کارهای برش و دوخت مقدماتی را دو روزه انجام دادم و سپس آن را به خیاط دادم تا دوخت نهایی را انجام دهد و با آن که مدت ها بود خیاطی نکرده بودم پیراهن خوبی به قول معروف از آب در آمد و حالا که از این مسافرت مراجعت کرده ام به تشویق دوستان و آشنایانم که کار خیاطی ام را پسندیده اند مصمم شده ام منبعد کارهای خیاطی ام را شخصا انجام دهم و پیراهن ها و لباس های مورد نیازم را بدوزم!
 

هیچ نظری موجود نیست: