۱۳۹۲ اسفند ۲۴, شنبه

خاطره ها 328/ بهمن زرین پور

قدیمی ها – چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: در سال 1320 در تهران متولد شده و دو سال پیش کارش را در رادیو به عنوان گزارشگر آغاز نموده و از سال 1345 بجرگه هنرپیشگان نمایشات رادیو پیوسته است.


او در کنار فعالیت بازیگری، به کار نوشتن نیز پرداخته و اولین سناریوی او «برهنه تا ظهر با سرعت» نام دارد، چند ماه پیش با مینا جعفرزاده هنرپیشه داستان های شب رادیو ازدواج کرده است.


۴ نظر:

ناشناس گفت...

پورى فش فشو،ياد سعيد كنگرانى بخير

م - ا - ازکرمانشاه گفت...

این نوشته که بهمن زرین پور متولد تهران است اشتباه بوده و ایشان از هنرمندان کرمانشاهی هستند که سالهاست مقیم تهران می باشند. بهمن زرین پور بازیگر نویسنده وکارگردان متولد کرمانشاه 1320 است که پس از اخذ دیپلم درشهر خودش ، برای ادامۀ تحصیل به تهران مهاجرت کرده است او با نوذر آزادی وپرویز صیاد در سریال اختاپوس و قسمت های مختلف سریال سرکاراستوار و فیلم های تلویزیونی و سینمایی صمد بازی داشته و تا امروز در سینما وتلویزیون فعال بوده و همچنین در سریال دایی جان ناپلئون نیز در نقش پوری فش فشو بازی کرده است

ماشاالله - ا گفت...

با سلام به جناب آقای مجتبی نظری عزیز و بزرگوار
ضمن عرض تبریک نوروز باستانی و آرزوی بهروزی و پیروزی در سال جدید برای شما وهمۀ همکاران فعال وگرامی تان،
امید وارم همچنان در راه خدمت به شناخت فرهنگ گذشتۀ ما ایرانیان در عرصۀ سینما ، تئاتر ، تلویزیون و موسیقی و .... موفق باشید با آرزوی سلامتی برای یکایک شما عزیزان ِ خستگی ناپذیر .

می خواهم یادی کنم از فعالیت های تئاتری بهمن زرین پورهنرمند فعال و قدیمی
ایشان که بیش از پنجاه سال سابقۀ هنری دارند، از اوایل دهۀ چهل در تئاتر کرمانشاه فعالیت کرده اند وازسال 1345 با نمایش " تیارت فرنگی " در تهران کارشان را ادامه داده اند از دیگر نمایش های او می توان به اجراهای " با کمال تأسف " تله موش " سرایدار " زارع شیکاگو " درقوزآباد " فال گوش " و " گل کاکتوس " ا شاره کرد . بهمن زرین پور در چند نمایش وسریال های مختلف در کنار هنرمند پیشکسوت نوذر آزادی همکاری داشته است.ضمناً نویسنده و کارگردان چند فیلم وسریال نیز بوده اند.
با احترام وتشکر

شعله افشار گفت...

سلام

جناب آقای بهمن زرین پور
امیدوارم این عید نوروز و سال جدید برشما هنرمند بزرگ وپیشکسوت وخانوادۀ محترمتان مبارک باشد، وسالی پر از موفقیت ومهربانی داشته باشید.

همچنین مسئولین محترم نشریه اینترنتی قدیمی ها
عید شما مبارک باشد دوستان عزیز ؛ جناب آقای مجتبی نظری سَروَر گرامی و جناب فرهادلارنگی عزیز و علی رجبی، جوانِ دوست داشتنی نوروزتان پیروز و موفق باد

نوروز برهمۀ ایرانیان وایراندوستان مبارک وخجسته باشد .