۱۳۹۲ بهمن ۲۰, یکشنبه

اظهار نظر علی پروین درباره حضور دخترش در سینما

علی پروین که برای تماشای «دربست آزادی» و بازی دخترش به کاخ جشنواره فیلم فجر آمده است،  گفت: اگر بازی خوبی از دخترم نبینم دیگر صلاح نمی بینم، دنبال بازیگری برود.

به گزارش ایسنا، سرپرست جدید باشگاه «پرسپولیس» شنبه 19 بهمن ماه در برج میلاد حضور یافت تا به تماشای فیلم دخترش لادن پروین در جدیدترین ساخته ی مهرشاد کارخانی بنشیند.
او با بیان اینکه فرزندش به رشته ورزشی والیبال همواره علاقه داشته اما از ابتدا عاشق سینما بوده است، ادامه داد: خودم هم عاشق سریال های ایرانی هستم و فقط تلویزیون ایران را نگاه می کنم البته گاهی برخی برنامه های ماهواره ای را هم می بینم. همچنین از میان سریال هایی که اخیرا دیده ام سریال «آوای باران» بود که حیف شد که تمام شد، مخصوصا به خاطر نقش باران که بازیگر آن خیلی خوب آن را بازی می کرد.
پروین با اشاره به اینکه برای تماشای «دربست آزادی» و به خاطر دخترش جلسه ای را به تاخیر انداخته است، گفت: اولین بار است که به جشنواره فجر می آیم، در حالی که سینما رفتن را خیلی دوست دارم اما در صورتیکه مثل امروز، یواشکی مرا به گوشه ای بیاورند، راحت تر هستم. آخرین باری که به سینما رفته ام برای تماشای فیلم «می خواهم زنده بمانم» بوده و بعد از آن دیگر نتوانسته ام به سینما بروم. البته هر شب برنامه هفت را می بینم ولی تا یک و نیم شب بیشتر دوام نمی آورم.


لادن پروین و علی پروین

این بازیکن و مربی سابق پرسپولیس همچنین اضافه کرد: از گوشه و کنار می شنوم که اوضاع سینما چگونه است و به نظر می رسد که سینما هم کم کم دارد مثل فوتبال می شود. مسئولان باید به داد سینما برسند و کاری کنند که علاقه ای که مردم به سینما دارند حفظ شود. برای این کار خوب است سرمایه یا وام های دو، سه درصدی به فیلمسازان و مخصوصا به سالن دارها و سینماداران بدهند تا اوضاع بهتر شود.
علی پروین اضافه کرد: همین باشگاه پرسپولیس در حال حاضر بدهی دارد و در یک سال آینده حدود 20 میلیارد تومان نیاز دارد اوضاع مالی باشگاه کمی خراب است و از نظر مالی زیر فشار هستیم. با این حال اگر فردا از بازی خود در شیراز نتیجه بگیریم برای قهرمانی می رویم.
او همچنین با اشاره به اینکه در پشت صحنه کار دخترش نیز یک جلسه حضور داشته است، بیان کرد: دوست داشتم برای کار مسعود کیمیایی سرمایه گذاری کنم چون آدم هایی هستند که هم برای ورزش و هم برای سینما کار کرده اند و سرمایه گذاشته اند اما سودی هم نمی خواهند. فقط همین که بدانند سرمایه ای که می گذارند برگردانده خواهد شد به سینما کمک خواهند کرد، مخصوصا اینکه افرادی مثل هدایتی در اطراف ما زیاد هستند.

هیچ نظری موجود نیست: