۱۳۹۲ بهمن ۱۲, شنبه

وقتی سعید راد از بهروز وثوقی و محمدعلی فردین یاد کرد / حاشیه های مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر

سعید راد بازیگر سرشناس سینمای ایران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از بهروز وثوقی و محمدعلی فردین به عنوان ستون های بازیگری سینمای ایران نام برد.

به گزارش خبرآنلاین، او که به همراه فرامرز قریبیان برای اهدای جایزه بخش مواد تبلیغی روی سن تالار وحدت آمده بود، گفت: «این سن خیلی باشکوه است و من این مهربانی و بخشندگی را که در میان مسئولان می بینیم، خواهش می کنم با توجه به این امید ایجاد شده، به من اجازه بدهنید که به عنوان یک بازیگر یادی داشته باشم از بزرگان بازیگری ایران آقایان بهروز وثوقی و محمدعلی فردین.
او ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم این های ستون های بازیگری در سینمای ما هستند و محمدرضا فروتن، حامد بهداد و پولاد کیمیایی که الان در سالن هستند از روی دست آن ها مشق بازیگری کرده اند.

۳ نظر:

ماشاالله - ا گفت...

آفرین برسعید راد و انسان های قدردان وقدر شناسی که با بیان واقعیت ها به عنوان کسانی که جوانان وسینما دوستان امروز آنها را الگوی خویش می دانند، به صورت غیر مستقیم آموزش اخلاق هنری میدهند. نظر نهایی ومعدل نظریات اجتماعی مردم اشتباه نمی کند یاد مرحوم فردین وهمچنین یاد بهروزوثوقی به خیر
امید وارم به زودی بهروز عزیز را در ایران ببینیم

فیض ا.. شیرازی گفت...

ددرود بر سعید راد هنرمند بزرگ سینمای ایران

من می دانستم سعید راد عزیز پیشکسوت های سینما یی را که دوست داشته ودر آن رشد کرده فراموش نمی کند . او بهترین کار را کرده چون همگان فردین ِ خدابیامرز و بهروز عزیز رو دوست دارند و دوست خواهند داشت
و همین گونه نمایندۀ سینمای قدیم و جدیدایران سعید راد نازنین ِبا معرفت ومردم دوست را .

ناشناس گفت...

درود بر گروه قدیمی ها از شما ها خیلی تشکر میکنم من هر روز روزم را با قدیمی ها شروع میکنم و امید دارم همه خوب و سلامت باشند و از مطالب زیبای شما استفاده میکنم و لذت میبرم یک عذر خواهی از آقای سعید راد عزیز داشتم بنده قبلا نظر دادم آقای سعید راد روح فردین عزیز را ناراحت آزرده کرده اند اما باید اینجا بگویم با این حرفها در جشنواره نه تنها فردین عزیز از شما خشنود هست بلکه شما با این حرفهاخود را تاریخی کردید و این حرفهای شما بالاترین و زیباترین نقش آفرینی شماخواهد شدو در تاریخ ثبت خواهد شدامیدوارم سلامت باشید سعید راد نازنین