۱۳۹۲ اسفند ۵, دوشنبه

خاطره ها 315/ ثریا بهشتی در نقش مهوش ظاهر می شود!

قدیمی ها – چاپ شده در یکی از مجله های قبل از انقلاب: بلاخره تصمیم گرفته شد زندگی مهوش خواننده معروف کوچه و بازار آن روزها جلوی دوربین قرار گیرد.

مهوش که زمانی شهرتی چون سوسن و آغاسی داشت چند سال پیش در اثر حادثه اتومبیل جان سپرد و به جرات می توان گفت طی سال های اخیر نظیر او در نحوه اجرای برنامه در کافه رستوران ها پیدا نشده است. اخیرا یکی از فیلمسازان ایرانی مصمم شده زندگی مهوش را به صورت فیلم در آورد و به همین جهت ثریا بهشتی را کاندیدای ایفای نقش مهوش نموده است.
قرار است در طول فیلم آهنگ های مهوش که زمانی جزو پر فروش ترین ترانه ها بود توسط ثریا بهشتی اجرا شود و به طوری که شنیدیم ثریا بهشتی هم اکنون مشغول جمع آوری و مطالعه در اطراف زندگی مهوش می باشد تا بتواند نقش محوله را به نحوه احسن اجرا کند.
 

۵ نظر:

شعله افشار گفت...

سلام وتشکر

خیلی ممنون آقای نظری که از ثریا بهشتی خبری گذاشتید ، هرچند کم وکوتاه است .
آیا می شود در بارۀ او بیشتر بنویسید ، مثلاً بیوگرافی یا خلاصه ای از زندگی وموقعیت خانوادگی اش را برای ما شرح دهید. او خیلی دوست داشتنی است .

کاشکی می دانست که چقدر دوستش داریم .

خداحافظ تان

گروه قدیمی ها گفت...

خانم شعله عزیز سلام
با خا خانم بهشتی بارها درباره مصاحبه صحبت کرده ایم ولی متاسفانه قبول نکردند...
ما نلاش خود را برای مصاحبه با وی می کنیم...
موفق و پیروز باشید

سعید مظاهری گفت...

سلام ممنون از تلاش صادقانه همۀ شما عزیزان
امیدوارم در این کار خیرتان که شاد کردن دل امثال ما هست، موفق باشید ودر دنیا وآخرت خیر ببینید .
حالا که این عزیز با نمک دوس داشتنی نمی خواهد حرف بزند به او بگویید که سوابق زندگی اش را روی کاغذ بنویسد وبرای شما بفرستد تا چاپش کنید فکر کنم این می شود.

شاهین ملکی - گفت...

ثریا بهشتی دوست داشتنی ومحبوب از بهترین بازیگران نقش های مکمل در سینمای لذت دهنده وسالم وساده ی قبل از 1357 است .
ثریا بهشتی متولد 1322 و مدرک تحصیلی اش زیر دیپلم هست و کار هنری اش رااز یازده سالگی ضمن تحصیل با نمایش " معجزه در آلاباما " در تئاتر شروع کرده و تقریبا به مدت ده سال در نمایش های مختلفی بازی داشته ،
او از سال 1344 به دعوت اسطورۀ سینمای ایران محمدعلی فردین با فیلم " خوشگل خوشگلا " به سینما آمد وتا سال 1351 در 42 فیلم سینمایی فعالیت کرد .
او طرفداران خاص خودش را داشت وچهره ی ساده وزیبای او و بازی روان و صادقانه اش به همراه رقص های خانگی ایرانی دل از بسیاری از قدیمی ها ربوده بود.
امیدوارم هرجا هست سلامت و با سعادت باشد .

شعله افشار گفت...

ثریای عزیز سلام

چرا با این خدمت گزاران واقعی وبی توقع نشریه اینترنتی "قدیمی ها" گفتگو نمی کنی ؟
ما ترا دوست داریم مگر انسان وقتی پیر می شود باید خودش را از مردم پنهان کند . تو هنرمند بوده ای وتصاویر وبازی هایت همچنان در ذهن و یاد مردم وجود دارد . از خاطراتت بگو برای ما دنیایی ارزش دارد .
برای ثبت در تاریخچۀ سینمای ایران ماندگار می شود
ترا به خدا صحبت کن