۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

کتایون امیر ابراهیمی: برای پیشکسوتان ارزشی قائل نیستند

کتایون امیر ابراهیمی گفت: هنرمندان پیشکسوت را به فراموشی سپرده اند و تنها به افراد به اصطلاح بازیگر توجه می کنند.

او با اشاره به وضع فعلی خود به باشگاه خبرنگاران گفت: از بیمارستان مرخص شده ام، ولی مدتی طولانی است که به دلیل داشتن سرطان و عمل های بسیار در بیمارستان بستری می شوم.
متأسفانه با هنرمندان پیشکسوت رفتار خوبی نشده و کسی سراغی از ما نمی گیرد. متأسفانه در سینما اخلاق و احترام وجود ندارد و برای هنرمندانی چون ما هیچ گونه ارزشی قائل نیستند.
او با اشاره به جوانان به اصطلاح بازیگر اظهار داشت: امروزه به هنرمند بودن جوانانی که در عرصه بازیگری با هرگونه رابطه ای ظاهر می شوند، کاری ندارند و فقط دستمزدهای سنگین به خاطر زیبایی های آنان و جذب مخاطب به آن ها داده می شود.
کتایون ادامه داد: بارها در بیمارستان بستری شدم و به کرات سر لوکیشن ها دچار سانحه شده بودم، ولی هیچ مسئولی سراغ مرا نگرفت. در زمان بستری شدن خود در هفته گذشته، تنها مردمی که در بیمارستان بودند، به عیادتم آمدند و نهایت تشکر را از آنان دارم.

۴ نظر:

سارا پارسی گفت...

عجب دنیای بیوفایی است، بخدا این سینمایی که ما امروز داریم مدیون امثال خانم کتایون و فردین خدا بیامرز و بقیه هنرمندان پیشکسوتمان هستیم اگر آنها نبودند سینمای الآن ما باید از الفبا شروع میکرد.همه جای دنیا از هنرمندان قدیمی و پیشکسوتشان قدردانی می کنند و احترام آنها را دارد بجز کشور ما که این همه ادعای وفاداری و مهرورزی می کنیم .امیدوارم خانم کتایون عزیز هر چه زودتر سلامتیشان را کاملا بدست بیاورند،خانم کتایون واقعا زیبا بودند در حد الیزابت تیلور بطوری که به ایشان لقب کتی تیلور را داده بودند،هنوز بعد از این همه سال بازیگر زن به زیبایی او و فروزان در سینما نداریم زیبایی آنها خدادادی بود.

ساحل - ش گفت...

در گذشته ودر اوج جوانی وزیبایی ِ بسیار قابل توجه ِاین خانم عزیز ومحترم ، واز طرفی شهرت ومحبوبیت الیزابت تیلور ستارۀ روز امریکا ، به کتایون می گفتند : کتی تیلور، او خیلی زیبا بود من هنوز هم اورا دوست دارم . خدا شفای شان بدهدوبه زودی سلامتی شان را باز یابند، انشا الله

ساحل شهلایی گفت...

سلام آقای نظری ببخشید
معذرت می خواهم

وقتی من نوشتم کتی تیلور هنوز کامنت خانم سارا پارسی رو نذاشته بودین ،
حالا که دیدید ایشان این نکته را گفته اند ،دیگه نظر مرا نمی گذاشتید .
از خانم پارسی عذر می خوام.
خدا نگهدار

گروه قدیمی ها گفت...

خانم ساحل سلام
کامنت شما درج شده...
موفق باشید