۱۳۹۲ دی ۲۳, دوشنبه

نفس های عزت، همچنان در آلودگی هوای تهران تنگ است

عزت الله انتظامی که چندی است با مشکلات تنفسی مواجه شده و آلودگی شهر تهران این امر را تشدید می کند، همچنان روزهای سختی را سپری می کند و آلودگی تهران نیز به شرایط پایدار خود ادامه می دهد.

به گزارش مهر، این روزها هوای تهران نفس کشیدن را که امری عادی و طبیعی بود به اقدامی سخت و دشوار تبدیل کرده است. در سطح جامعه افراد بسیاری هستند که این آلودگی، زندگی را برای شان سخت کرده است و اهالی هنر و هنرمندان نیز از امر مستثنی نیستند.
عزت الله انتظامی از جمله هنرمندان با سابقه و مطرح عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در چند ماه اخیر مشکلات تنفسی او به دلیل همین آلودگی هوا به شدت تشدید شده و چند باری هم راهی بیمارستان شده است. این روزها آقای بازیگر همچنان از مشکل تنفسی رنج می برد و اکثر زمان خود را به اجبار باید در خانه سپری کند. البته گه گاهی این خانه نشینی را رها کرده و برای حضور در جلسات خانه هنرمندان ایران و خانه تئاتر به خیابان قدم می گذارد.
انتظامی درباره این روزهای خود و وضعیت جسمانی اش می گوید: همچنان در خانه هستم و به سختی نفس می کشم. هوای تهران هم که همچنان آلوده است و به همین خاطر زیاد نمی توانم از خانه بیرون بروم. البته باید در جلساتی حضور پیدا کنم مثل جلسات خانه هنرمندان و خانه تئاتر که برای رفتن به این جلسات از ماسک استفاده می کنم.
کارگردان تئاترهای بسیاری همچون بازرس و بازیگر نمایش هایی چون کرگدن با بیان اینکه برایش مقدور نیست که به خارج از تهران سفر کند تا آلودگی هوای پایتخت آزارش ندهد، یادآور شد: دستگاهی را برای تنفس تهیه کرده ام که از آن استفاده می کنم و امیدوارم مشکل تنفسی ام برطرف شود. عزت الله انتظامی چندی پیش به دلیل مشکلاتی که به لحاظ جسمانی برایش ایجاد شد، در بیمارستان بستری بود.

هیچ نظری موجود نیست: