۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

پیکر «جهانگیر جهانگیری» در قطعه هنرمندان آرام گرفت

کمال تبریزی در مراسم تشییع جهانگیر جهانگیری گفت: آرزو می کنم خدا آن مرحوم را رحمت کند و برای ما درسی باشد که این دنیا را جدی نگیریم، اختلافات مان را کنار بگذاریم و در کنار هم باشیم.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع پیکر «جهانگیر جهانگیری»، فیلمنامه نویس و کارگردان فقید سینمای ایران امروز سه شنبه 10 دی ماه از مقابل خانه سینما با حضور جمعی از هنرمندان از جمله کمال تبریزی، همایون اسعدیان، گیتی معینی، محمدعلی عسگرپور، سید احمد میرعلایی، و... برگزار شد و در قطعه هنرمندان آرام گرفت.
کمال تبریزی که در این مراسم حضور داشت، گفت: من با مرحوم جهانگیری آشنایی نزدیکی نداشتم، اما چند باری با او صحبت کرده بودم. او انسان آرام و سلیم النفسی بود و در مرحله اولی که با آدم ها برخورد می کرد، رفتارش بسیار دلنشین بود.
او افزود: مرگ اتفاقی است که برای همه ما می افتد. لحظه خاصی است که باید سرانجام با مرگ ملاقات کنیم و ببینیم چه آثاری از خود در این دنیا به جای گذاشته  و چه نگاهی پشت سرمان است. آرزو می کنم آن مرحوم مورد غفران الهی قرار بگیرد و خدا او را رحمت کند و برای ما درسی باشد که این دنیا را جدی نگیریم، اختلافات مان را کنار بگذاریم و در کنار هم باشیم و کاری کنیم تا زمانی که به چنین نقطه ای می رسیم، دیگران یاد خیلی از ما کنند.
پیکر جهانگیر جهانگیری از مقابل خانه سینما تشییع شد تا در قطعه‌ی هنرمندان آرام بگیرد. علی اوسیوند، همایون اسعدیان، گیتی معینی، محمدعلی عسگرپور، سید احمد میرعلایی و مهرشاد کارخانی از جمله هنرمندان دیگری بودند که در این مراسم حضور داشتند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با آرزوی رحمت وبخشایش برای مرحوم جهانگیر جهانگیری ؛
ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، با فرزند هنرمند ایشان داریوش جهانگیری که سه سال پیش برای ساختن یک فیلم به کرمانشاه آمدند،ابراز همدری می کنم
فکر میکنم اخلاق وآرامش ایشان برگرفته از تربیت و مایه های انسانی پدر محتر شان باشد.
مجتبی - ا کرمانشاه