۱۳۹۱ اسفند ۵, شنبه

کنسرت بزرگ نوروزی با حضور ستار، لیلا فروهر و حمید طالب زاده


جوانان: با همت مهران عبدشاه از شبکه IPN و فرید از کمپانی Dayan Entertainment، بعد از سال ها در لس آنجلس یک کنسرت نوروزی برگزار می شود. کنسرت بزرگی با حضور لیلا فروهر، ستار و حمید طالب زاده.


ستار از کنسرت نوروز لس آنجلس می گوید
ستار یکی از خوانندگان محبوبی است، که تقریبا همه نوروزها را در طی دو دهه گذشته خارج از لس آنجلس گذرانده است، خوشبختانه امسال در یک کنسرت بسیار متفاوت و باب سلیقه همه سنین، حضور می یابد و چون همیشه دستی پر دارد.
ستار درباره کنسرت مشترک خود با لیلا فروهر و حمید طالب زاده می گوید: همه ساله جای نوروز در لس آنجلس خالی است، چون 99 درصد از خوانندگان برای اجرای کنسرت به نقاط مختلف جهان سفر می کنند. خوشبختانه امسال مهران عبد شاه همکار خوب و مدیر شبکه IPN و فرید یکی از کنسرت گذاران موفق در مالزی و خاوردور تصمیم گرفتند دل لس آنجلس نشینان را شاد کنند و نوروز پرشوری برایشان بسازند، چرا که به هر حال لس آنجلس مرکز هنری ایرانیان است و بالاخره حقی دارد.
من خوشحالم که بعد از سال ها در نوروز برای ایرانیان مقیم لس آنجلس، همشهری های خودم می خوانم، خوشبختانه همکاران خوبی هم آن شب روی صحنه می آیند، لیلا فروهر با آهنگ های قشنگ اش خواننده مهمان مان حمید طالب زاده عزیز که از ایران آمده و با خود توشه ای از آهنگ های مورد علاقه مردم را دارد.
من برای شب 16مارچ آهنگ های شاد و خاطره انگیز بسیاری دارم. ولی دو سه آهنگ را در نظر گرفته ام که خیلی ها از سال های دور با آنها خاطره نوروزی دارند، از جمله یک آهنگ جاودانه که هایده عزیز خوانده، آهنگ سال سال هاه دور، دریغ از پارسال، که برای همه ما به نوعی خاطره دارد، اصولا شب های پیشواز نوروز باید با آهنگ های پر تحرک و شاد و رقص همراه باشد تا دل مردم را شاد کند.

لیلا فروهر درباره کنسرت 16مارچ چه می گوید
لیلا فروهر خاطره ساز 3 نسل، در شب 16 مارچ به مناسبت عید نوروز، با آهنگ های بیاد ماندنی خود از دیروز تا امروز، در هالیوود پالادیوم لس آنجلس، کنسرت متفاوتی را اجرا خواهد کرد.
لیلا با گروه اختصاصی خود به رهبری علی الهی و نوازندگان حرفه ای و جوان، مجموعه آهنگ های قدیمی اش که در ایران اجرا کرده و آهنگهایی که طی 25 سال گذشته خاطره ساز ایرانیان غربت نشین بوده را با تنظیم ها و اجراهای جدید به روی صحنه خواهد برد.
لیلا دوستداران وفادار خود را در این شب که به پیشباز نوروز می برد، به یاد لحظات شیرین نوروزی شان می اندازد. ضمن اینکه دوآهنگ جدید پاپ لیلا که به زودی ارائه می شود را در شب 16 مارچ اجرا می کند.
از لیلا می پرسیم چه شد پس از ارائه آلبوم From My Heart دوباره به اجرای کنسرت های پاپ می پردازی؟ می گوید: مگر قرار بود دیگر آهنگ های پاپ نخوانم؟! این سبک اصلی کار من بوده و هست، البته کارهای کلاسیک را شخصا خیلی دوست دارم و آلبوم From My Heart بسیار مورد توجه قرار گرفت و مسلما کارهای کلاسیک هم اجرا خواهم کرد.
برای طرفداران این نوع کار همان طور که در اولین آلبوم خود، آهنگ ساقی (شعر مولوی) را اجرا کرده بودم. دوست دارم هر بار اثری متفاوت و تازه تقدیم شان کنم مثل آلبوم Planet Of Harmony، به زبان های مختلف، با آلبوم «بهانه» کاری از استاد انوشیروان روحانی و آلبوم های پاپ با سیاوش قمیشی و اکثر آهنگسازان و شعرای خوب مان، یا کار بازیگری در تئاتر با هنرمند ارزنده پرویز صیاد و با آلبوم های دو صدایی، در واقع این حرفه ای است که من از کودکی با آن بزرگ شده ام.
این بار به مناسبت نوروز تصمیم گرفتم همراه با همکار بسیار خوبم ستار عزیز، که من و هموطنان با صدایش خاطرات زیبای بسیار داریم و همچنین هنرمند جوان حمید طالب زاده، که به تازگی به امریکا آمده و صدای بسیار خوبی دارد و همه آنچه خوانده، بسیار مطرح است همراه باشم و برپایی شبی به یاد ماندنی و پرشور و هیجان، با هموطنان مقیم لس آنجلس، به پیشواز بهاری تازه و سال نو 1392 برویم.

طالب زاده درباره کنسرت 16مارچ می گوید
حمید طالب زاده خواننده جوان و محبوب داخل ایران، که با آهنگ هایی چون «همه چی آرومه»، «خیالم راحته»، «آروم آروم» در دل مردم درون و بیرون جای گرفته است، اولین خواننده درون است که به کلی به خارج کوچ کرده و اولین کنسرت خود را در شب 16مارچ به مناسبت نوروز در لس آنجلس اجرا می کند.
حمید طالب زاده می گوید: یک خواننده بعد از اینکه خدا مورد لطف اش قرار داد و شناخته شد، در دل مردم جای گرفت، همیشه آرزویش این است که روزی نفس به نفس همین مردم قرار بگیرد و برایشان بخواند و از همه شان سپاسگزاری کند، متاسفانه من با اینکه در چند برنامه مربوط به ارگان ها برای جمعیت های 5 تا 10 هزار نفری در داخل ایران خواندم، ولی هیچگاه اجازه کنسرت آزاد نگرفتم و برای مردم عادی نخواندم.
حالا که به اینجا آمده ام، امکان فعالیت آزاد و بدون دغدغه را دارم، با حس تازه ای همراه هستم، دلم می خواهد اینک به بهانه نوروز، شادترین آهنگ هایم را تقدیم مردمی بکنم که دورادور حامی و مشوق من بودند، می خواهم از آنها انرژی مثبت بگیرم و با آهنگ های شاد به آنها انرژی مثبت منتقل کنم.
من اینک شانس اجرای برنامه در شبی دارم که دو پیشگام در موسیقی مدرن لیلا فروهر و ستار، برنامه دارند، من حداقل ده آهنگ برای اجرا آماده کرده ام از جمله «همه چی آرومه»، «میخوام باور کنی»، «خیالم راحته»، «آروم آروم» که با برادرم عماد اجرا کرده ام و سرانجام آهنگ و ترانه ای که در این جا خوانده ام که ژاکلین آهنگساز و ترانه سرای توانا آن را ساخته است بنام «بهم رسیدیم امشب» که در واقع حرف دل من نیز به حساب می آید. دیدار ایرانیان عزیز در اینجا برایم فرصت زیبایی است، صورت مهربان همه شان را در شب 16 مارچ می بینم و پر از انرژی و حرکت می شوم.


۱ نظر:

عشق ستار گفت...

بی نظیر است این کنسرت خصوصا حضور ستار