۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

امین الله رشیدی: جوانان باید به سمت هنر ایرانی گرایش پیدا کنند

امین الله رشیدی معتقد است که دلیل اصلی که جوانان به سمت اعتیاد می روند این است که تفریحات سالم وجود ندارد و جوانان ایرانی کمتر به سمت هنر ایرانی گرایش دارند.
وی گفت: در صورتیکه اگر هنر را گسترش دهیم متوجه می شویم که این موضوع در کناره گیری افراد از اعتیاد چقدر موثر و مفید است.
امین الله رشیدی، خواننده پیشکسوت در گفتگو با دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری اعتیاد و رسانه گفت: برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره اعتیاد و رسانه کمک می کند تا جوانان بیشتر با موضوع مخرب اعتیاد آشنا شوند و کمتر سراغ اعتیاد بروند.
وی ادامه داد: دلیل اصلی که جوانان به سمت اعتیاد می روند این است که تفریحات سالم وجود ندارد و جوانان ایرانی کمتر به سمت هنر ایرانی گرایش دارند در صورتیکه اگر هنر را گسترش دهیم متوجه می شویم که این موضوع در کناره گیری افراد از اعتیاد چقدر موثر و مفید است.

امین الله رشیدی

رشیدی با بیان اینکه افسردگی و نا امیدی از دلایل دیگر اعتیاد است، گفت: متاسفانه ناامیدی و افسردگی در کشور ما زیاد دیده می شود ضمن اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی بسیاری از جوانان از زندگی ناامید می شوند و به سمت مواد مخدر می روند.
این خواننده پیشکسوت با اشاره به اینکه مسئولین باید از فراگیری اعتیاد جلوگیری کنند، تاکید کرد: مسئولین باید با برگزاری جشنواره های متعدد خانواده ها را با این مقوله مهم آشنا کنند و جوانان از نزدیک با معایب اعتیاد آشنا شوند تا به راحتی بتوانند به آن نه بگویند.
امین الله رشیدی در ادامه افزود: برگزاری جشنواره اعتیاد و رسانه بسیار خوب است ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که باید تفریحات سالم برای جوانان فراهم کنیم تا از مسیر درست منحرف نشوند.
وی با اشاره به اینکه اعتیاد خانمان سوز است، گفت: وظیفه هنرمندان این است که به کمک هنر خود مردم و به ویژه جوانان را از گرفتاری در این دام نجات دهند زیرا هنرمندان در هر حوزه ای می توانند آثاری خلق کنند که به کمک آن نتایج مخرب و زیان بار اعتیاد را نشان دهند.
رشیدی در پایان گفت: من به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری از مسئولینی که در برگزاری این جشنواره سهیم هستند تشکر و قدردانی می کنم زیرا برگزاری این جشنواره ها لازم و ضروری است البته باید توجه داشته باشیم که یک جشنواره به اندازه کافی مفید نخواهد بود بلکه باید در طول سال چندین جشنواره را به این امر مهم اختصاص دهیم.

هیچ نظری موجود نیست: