۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

رشید وطن‌ دوست به یاد دهلوی می‌خواند

بانی فیلم: خواننده پیشکسوت اپرا در تازه ترین کنسرت ارکستر موسیقی ملی یک قطعه پانزده دقیقه ای به آهنگسازی استاد حسین دهلوی را برای مخاطبان اجرا می کند.
رشید وطن‌دوست در گفت و گو با مهر درباره تازه‌ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی بیان کرد: افتخار این را دارم که بار دیگر همکاری هایی با ارکستر موسیقی ملی به رهبری ارکستر استاد فرهاد فخرالدینی داشته باشم. البته در برنامه جدیدی که قرار است بعد از پایان ایام محرم و صفر به مخاطبان عرضه شود بنده به عنوان خواننده یک قطعه پانزده دقیقه ای با عنوان «فروغ عشق» خواهم بود. آهنگسازی این قطعه موسیقایی به عهده استاد حسین دهلوی است که این هنرمند با استفاده از شعر عطار نیشابوری اثر ماندگاری را خلق کرده که جناب فخرالدینی به پاس تجلیل از خدمات ارزنده حسین دهلوی به موسیقی آن را برای بخش هایی از کنسرت تازه ارکستر موسیقی ملی انتخاب کرده است.
وی درباره دیگر فعالیت‌هایش توضیح داد: طی چند هفته دیگر آلبوم موسیقی در قالب اپرا به نام «به او بگویید» که شامل دو لوح فشرده یکی به زبان ایتالیایی و دیگری به دو زبان فرانسوی، آلمانی است، منتشر می‌شود. آلبوم دیگری هم به نام «آیریلیق» با پیانوی چنگیز صادق اف روانه بازار موسیقی خواهد شد که محتوای این آلبوم آذری است و با این بار تنظیمی متفاوت به علاقه مندان عرضه شده است.
وی در پایان از برگزاری یک رسیتال آواز با همراهی یک خواننده دیگر در فرهنگسرای نیاوران تهران خبر داد و گفت: این رسیتال آواز ۲۵ آذر ماه امسال با همراهی یاشار احمدی و نوازندگی پیانو امیر بیات در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می شود که در آن علاوه بر اجرای قطعاتی از موسیقی کلاسیک، قطعاتی از موسیقی فولکلوریک اقوام مختلف ایران از جمله آذربایجان برای علاقه مندان اجرا می شود.
تازه‌ترین اجرای زنده رشید وطن‌دوست در مقام خواننده کنسرت ارکستر موسیقی ملی به رهبری ارکستر فرهاد فخرالدینی بود که در تالار وحدت تهران برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست: