۱۳۹۴ شهریور ۳۰, دوشنبه

خاطره ها 462/ نیلوفر برای همیشه از سینما کناره گیری می کند

قدیمی ها - چاپ شده در مجله جوانان قبل از انقلاب: نیلوفر، ستاره زیبای سینمای ایران که در مدت کم فعالیتش در سینمای فارسی با فیلم های پی در پی خود محبوبیتی بسیار کسب کرد، هفته گذشته بطور ناگهانی اعلام کرد برای همیشه سینما را ترک می کند.
این تصمیم غیر منتظره نیلوفر که در محافل هنری با تعجب و پرسش های بسیار روبرو شد باعث گردید تمام قراردادهای قبلی این ستاره که بالغ بر چهار قرارداد می شد، خود به خود لغو گردد.
نیلوفر خود در این مورد به خبرنگار ما اظهار داشت: متاسفانه رویائی که من از قبل برای خودم از سینمای فارسی داشتم با واقعیتی که اکنون در برابرش قرار گرفته ام تفاوت فاحش دارد و تصور نمی کنم بیشتر از این تاب تحمل آنرا داشته باشم.
لیکن نیلوفر اظهار داشت، هدف دیگر و شاید اصلی من از ترک سینما، این باشد که قصد دنبال کردن تحصیلاتم را دارم و تلاش من این است که به دانشگاه راه یابم. در غیر اینصورت حداکثر در یک فیلم دیگر به کارگردانی ساموئل خاچیکیان ظاهر خواهم شد و سپس برای همیشه به آمریکا سفر خواهم کرد.
البته این موضوع از جانب خود نیلوفر تایید نشد، ولی گفته می شود نیلوفر در این تصمیم با ساموئل خاچیکیان همراه است و احیانا در سفر همیشگی آمریکا این دو با هم خواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست: