۱۳۹۴ مرداد ۱۶, جمعه

پری ملکی: «خنیا» نتیجه 30 سال تلاش من در موسیقی است

پری ملک می گوید: 30 سال تلاش من برای موسیقی باید ثمر داشته باشد و برای همین تصمیم به تاسیس آموزشگاه گرفتم.

پری ملکی درباره افتتاح آموزشگاه موسیقی خود به هنرآنلاین گفت: آموزشگاه موسیقی «خنیا» چندی پیش با حضور اساتیدی چون اسماعیل تهرانی، سهیلا پورگرامی، جلال پور سید، علی بدخشان و.. در منطقه یوسف آباد تهران به صورت رسمی افتتاح شد، با اینکه این اطراف تعداد آموزشگاه ها کم نیست اما تصمیم گرفتیم در همین محل یک مکان آموزشی را تاسیس کنیم.
ملکی درباره اهداف تاسیس «خنیا» گفت: تا چند سال پیش، ضرورتی برای افتتاج آموزشگاه احساس نمی کردم. همه ی این سال ها به صورت خصوصی  تدریس می کردم، شاگردهای خودم را داشتم و سرم معمولا شلوغ بود و با خودم می گفتم که به دردسرش نمی ارزد اما امروز احساس می کنم، 30 سال تلاش من برای موسیقی باید ثمر داشته باشد.
وی افزود: پسر و عروسم هم مانند من در رشته های مختلف آموزش می دادند که با تاسیس این مکان آموزشی از این به بعد از حضور این دو هم در «خنیا» بهره مند خواهیم شد، انواع کلاس های موسیقی، دوره های تخصصی آواز، کر، کلاسیک، موسیقی کودک و .. در این آموزشگاه تدریس خواهد شد.
این خواننده پیشکسوت در بخش دیگر صحبت هایش به ضرورت یادگیری موسیقی اشاره کرد و گفت: در این آموزشگاه مسترکلاس  و ورک شاپ هم برای کسانی که شغل شان و هدف شان صرفا موسیقی نیست دایره شده تا یک فرهنگ سازی هم داشته باشیم.
او درباره استقبال از این آموزشگاه با گذشت یک هفته از افتتاحیه آن گفت: همانطور که پیشتر گفتم این آموزشگاه در مکانی واقع شده که تعداد آموزشگاه ها کم نیست اما با این وجود استقبال خوبی صورت گرفته و برخی از کلاس ها به حد نصاب رسیده و تدریس آن آغاز شده است.
این هنرمند در پایان درباره جذابیت و تجاری بودن نام ملکی برای «خنیا» پاسخ داد: به طور حتم در هر آموزشگاه هایی حضور اساتید  و عناوین شان در پیشرفت آن نقش بسزایی داشته اما این فقط محدود به «خنیا» نیست، به جرات می گویم کلاس هایم در بنیاد رودکی یکی از شلوغ ترین کلاس ها بود.

هیچ نظری موجود نیست: