۱۳۹۳ آبان ۲۲, پنجشنبه

محمد متوسلانی: فشار وارد نشود، قطعاً فیلم خواهم ساخت

محمد متوسلانی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما با اشاره به شرایط فعلی حاکم بر فضای سینمای ایران گفت: در شرایط فعلی سینما توان کار ندارم.

محمد متوسلانی درباره کم کاری این سال های خود گفت: من خیلی علاقه مند هستم که با جوان ترها کار کنم. اما از دوره قدیم و پس از انقلاب اسلامی شرایطی پیش آمد که امکان کار کردن وجود نداشت.
وی افزود: من سال 72 با آقای مسعود جعفری جوزانی همکاری کردم و تاکنون کاری در سینما نداشتیم و با اقدامی که جعفری جوزانی انجام داد مسئله من در سینما حل شد.
وی گفت: نگاه من به عرصه بازیگری و کارگردانی متفاوت است و به عنوان شغل این کار را انجام نمی دهم و نیتم این است که در کار خودم قدمی بردارم و بهتر از گذشته به سمت جلو حرکت کنم.
وی با اشاره به شرایط فعلی سینمای ایران خاطرنشان کرد: در این شرایط فعلی که بر فضای سینما حاکم است توان کار ندارم چون فیلمی که دوست دارم بسازم را اگر با طرز تفکر خودم متفاوت باشد انجام نمی دهم البته کمبود امکانات نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که باعث سختی ساخت فیلم در سینما می شود.


محمد متوسلانی

متوسلانی تأکید کرد: اگر شرایط طوری باشد فشار کمتری به من وارد شود من همچنان عاشق فیلم ساختن هستم و قطعاً فیلم خواهم ساخت.
این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه با اشاره به آخرین فعالیت های سینمایی خود در این روزها گفت: من در فیلم سینمایی مستانه ساخته محمدحسین فرح بخش حضور دارم که از هفته آینده در سینماهای کشور اجرا خواهد شد همچنین در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن به کارگردانی مازیار میری نیز حضور دارم که قرارداد من با این سریال تا اسفندماه است و به همین دلیل نمی توانم کار دیگری قبول کنم.
متوسلانی خطاب به جوانان علاقه مند به سینما تأکید کرد: هنرمندانی که در سینما ماندگار می شوند کسانی هستند که ظرفیت ماندگاری را دارند و من به جوانان پیشنهاد می کنم که کار را جدی بگیرند و نفس کار برای شان مهم باشد و این را بدانند که شهرت و پول مسائل زودگذر است.

هیچ نظری موجود نیست: