۱۳۹۳ آذر ۸, شنبه

ممنوع الخروجی قیصر خواننده ایرانی

قیصر خواننده ایرانی که در لس آنجلس فعالیت می کند، به ایران برگشته و برای خروج از کشور به مشکل خورده است.

قیصر که چندی قبل روزنامه بانی فیلم از حضورش در تهران نوشته بود؛ از اینکه به دفتر یکی از کارگردان های سینمای ایران رفته است.
او چندی قبل برای سفری به خارج از کشور به فرودگاه امام رفته بود اما آنجا بود که متوجه شد اجازه خروج از کشور را ندارد و باید به دادسرای عمومی تهران مراجعه کند. این خواننده که بعد از خواندن ترانه های شیش و هشت شاد در خارج از کشور، تصمیم گرفته به تهران بیاید و شاید بتواند اینجا مجوز فعالیت بگیرد، حالا باید مراحل اداری برای حل مشکل را سپری کند.
این خواننده چند روز قبل همراه با پدرش در دادسرا حاضر شده بود تا شاید بتواند مشکل خروجی اش را حل کند. البته این خواننده می گفت به زودی مشکلش حل می شود و به کشور برگشته، چون دوست دارد اگر فعالیت هنری می کند در ایران انجام بدهد.
به گزارش  امید به نقل از تماشاگران امروز، پیش تر حبیب محبیان خواننده سرشناس لس آنجلسی به ایران آمد و حالا 3 سالی می شود که در تهران و رامسر روزگار می گذارند و تلاش می کند تا بتواند برای اولین آلبومش در ایران مجوز وزارت ارشاد را بگیرد.
البته شایعاتی درباره احتمال بازگشت خواننده های دیگر هم شنیده می شد و پیروز ارجمند مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد پیشتر گفته بود خوانندگان غیرمجاز داخل یا خارج از ایران اگر بتوانند ضوابط و عرف معمول را رعایت کنند، می توانند درخواست دریافت مجوز رسمی برای فعالیت در ایران بدهند.

۱ نظر:

Unknown گفت...

دوستان قدیمی ها ای کاش به عهد خود وفا کنید وتنها از قدیمی ها بنویسید برای این آقا هستند رسانه هایی که بنویسند اصلا این آقا مگه کیه بر حسب تصادف امروز فرزان دلجو بله جناب آیت اله فرزان دلجو آهنگی بنام تهران را از ایشان گداشته بود بنده که عادت ندارم این خود خواننده ها را بشنوم زیرا اینان را نه هنرمند میدانم نه خواننده ناچار شدم تا آخر فقط به صدای ایشان توجه کنم کاری به شعرش نداشتم که خود در زمینه شعر دست نیم توانی دارم باآنهمه دستگاههای تصفیه خون انگار آب لبو بود که به مردم جای خون تزریق میکرد
بعد از یک جوانی پرسیدم دیدم خیلی شهرت ندارد اما آن خود خواننده هایی هم که شهرتی داشتند از یاد رفتند در هیمن سایت کسی به استاد فخرالدینی ایراد گرفته بود که شما مگر باید خوشتان بیاید این آدم هم معلوم بود از قبیله همین نا آگاهان به هنر موسیقی است که اسم فخرالدینی را هم نمیداند کیست اما اظهار نظر میکند بگذارید قیسر نه قیصر مانند هزاران جوانی که میروند ودچار دردسر میشوند کمی هم طعم خوشگذرانی ها از یادش برود