۱۳۹۳ آبان ۳۰, جمعه

محمد متوسلانی و بازی در «گاهی به پشت سر نگاه کن»

محمد متوسلانی کارگردان و هنرپیشه قدیمی سینمای ایران شرایط فعلی سینما را برای فعالیت خود مناسب نمی داند.

متوسلانی درباره حضور كمرنگ خود در سینما به عنوان نویسنده و کارگردان به بانی فیلم گفت: در شرایط کنونی حاکم بر سینما عده ای می توانند کار کنند و عده ای همچون من نمی توانند در زمینه کارگردانی و نویسندگی فعالیت کنند. راستش مشکل را از خودم میبینم که ظاهراً طاقتم کم شده است.
وی درباره نقش خود در فیلم «مستانه» بیان کرد: نقش من در «مستانه» خاص بود، همچنین فعالیت با آقای فرحبخش که سال ها سابقه دوستی و همکاری داشته ایم من را راغب به بازی در این فیلم کرد.
او افزود: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی آقای مازیار میری هستم و به دلیل اینکه قراردادم با مجموعه اقای میری تا اسفند ماه است فعالیت دیگری در این 7 ماه نخواهم داشت.
متوسلانی در پایان گفت: برنامه یک سال آینده من در رابطه با فعالیت سینمایی ام وابسته به شرایط است. امیدوارم سینمای ما به یک راه هموارتر بیفتد و اوضاع بهتری پیدا کند.


محمد متوسلانی

هیچ نظری موجود نیست: