۱۳۹۳ خرداد ۸, پنجشنبه

شایعه درگذشت حمیرا + عکس

قدیمی ها - مجتبی نظری: نمی دانم شایعه سازی چه مزه ای دارد که اینقدر بعضی آدم های بیکار به آن دامن می زنند و متاسفانه با این شبکه های اجتماعی در اسرع وقت همه گیر می شود.

دو روز پیش شایعه سازان خبر درگذشت حمیرا بانوی موسیقی ایران را منتشر کردند و امروز بهراد عزیز با این هنرمند عزیز صحبت کرده و خدا را شکر در سلامت کامل به سر می برند.
همچنین علی رجبی همکار عزیزم و دبیر تحریریه مجله اینترنتی قدیمی ها نیز با برخی هنرمندان چون فرانک میرقهاری، پروا و... تماس گرفت و این هنرمندان عدم صحت این خبر و سلامتی بانو حمیرا تایید کردند، ولی باید افسوس خورد که شایعه سازان در صفحه های اجتماعی با این سوء استفاده ها به دنبال چه چیزی جز ناراحتی هنر دوستان و هنرمندان دیگر هستند.
گروه مجله اینترنتی قدیمی ها برای حمیرا بزرگ بانوی موسیقی ایران آرزوی سلامتی و طول عمر دارد.


حمیرا و بهراد


حمیرا

۳ نظر:

.::یه نسل سومی::. گفت...

آرزوی تندرستی و سلامتی برای این هنرمند خوش صدا دارم.

ناشناس گفت...

محمد بیدقی
متاسفانه درحال حاضر در کشور ایران جریان ضد فرهنگی وضد هنری باتمام قوا کوشیده و میکوشد جلوی هرچیزی را که بوی هنر وهنرمند داشته باشد در نطفه خفه کند.فردین بزرگ گفت برای یک روز زندگی هر روز میمیریم. هنرمندی که از شهر ودیار خود به تبعید رفته وجلوی هنرش را گرفته اند چه فرقی با مرده دارد .یکبار مردن بهتر از هرروز مردن است.
بیاد بیاوریم با سید مظلوم سید جواد ذبیحی چه کردند.
جریان ضد فرهنگی نخواهد توانست جلوی هنر و هنرمندرا بگیرد

ناشناس گفت...

سپاس خداراکه بزرگ بانوی آوازایران واین فرشته آسمان هنراین مرزوبوم درصحت وسلامت کامل بسر میبرندوباتشکرازعلی رجبی عزیزبخاطرپیگری موضوع.