۱۳۹۲ بهمن ۸, سه‌شنبه

شهرام شب پره: سیاوش قمیشی در کنسرت ها لب می زند!

ویکی صدا: شهرام شب پره با حضور در برنامه «چند شنبه با سینا» در شبکه فارسی 1 در مورد سیاوش قمیشی صحبت هایی را به میان آورد که با خشم طرفداران سیاوش مواجه شد.

وی گفت: من آدم کینه ای نیستم ولی از یکی خیلی ناراحتم اونم سیاوش قمیشی هست، چونکه من یه سری جاها براش زحمت هایی کشیدم ولی جواب منو یه سری جاها نداد، اون به پسر خودش هم رحم نکرد چه برسه به من.
شهرام ادامه داد که سیاوش آدم کلاه برداری هست چون وقتی کنسرت می ذاره میاد رو استیج و لب می زنه، یه دستگاه پشتش هست و اون آهنگ ها از قبل ضبط شده و اون فقط لب می زنه و سر مردم رو کلاه می زاره. اینو خودم تو یه کنسرتی که باهاش داشتم متوجه شدم و سیم میکروفون رو نزده بود داخل. بهش شب گفتم این چه کاریه؟ بهم گفت: شهرام جان اشکالی نداره که خواننده از این دستگاه استفاده کنه اما باید درست استفاده کنه. او همچنین رپ فارسی را مورد تمسخر قرار داد.

۱۰ نظر:

شیما میرزایی گفت...

سلام بر " قدیمی ها " و بینندگان نشریه؛

درود و صد درود بر سیاوش قمیشی هنرمند بزرگ موسیقی.

سیاوش قمیشی از بهترین هنرمندان ایرانی واز با ارزش ترین خوانندگان تاریخ موسیقی درایران است . به نظر خیلی از مردم در داخل کشور زیبایی و وسعت صدای او همچون دریا ست دریایی عظیم و بزرگ به عمق یک اقیانوس
انسانی با اخلاق که همگان از برخورد او به نیکی یاد می کنند .

سارا پارسی گفت...

شهرام شب پره همچین بیجا هم نگفته متاسفانه قمیشی به فرزندش نه تنها بیوفایی کرد بلکه اصلا او را بعنوان فرزندی قبول نداره که این ظالمانه ترین رفتار از جانب یک پدراست.چنین فرزندی بیگناه باید حسرت پدر و محبت او را یک عمر داشته باشد.افسوس....

جلال هوشیاری گفت...

سلام برهمۀ عزیزان

با ابراز شادمانی از تشبیه زیبای خانم شیمامیرزایی

واقعا ًکه سیاوش عزیز دریاست ...و اقیانوسی عظیم است .
سبک خاص ، صدای مخملی و بی عیب ونقص ، آهنگ های دلنشین ،اشعار با محتوا وآینه گونه اش سالهایِ سال است که گوش و جانِ اکثریت ایرانی ها را نوازش می کند .
این هنرمند خود ساخته با پوچ گفتن و رقابت ناسالم و حسادت وعقده گشایی هیچ کسی ضعیف نمی شود وذرّه ای از شأن و جایگاه هنری وشخصیت او کم نخواهد شد آن جنبندۀ رقصندۀ اهل هنر عِرض خود می بردو زحمت ما می دارد .

ناشناس گفت...

عاشق سیاوش قمیشی هستم .. عاشق سادگیش .. سیاوش اگه لب بزنه مهم نیست .. بهتر از اینه که با این سن و سال فقط گردن تکون بده ..
سیاوش عزیز در هر آهنگ یک حرفی برای گفتن داره اما ایشون ...

Leila گفت...

قديمى ها من شده بارها نظر دادم ولى منتشر نشده واقعا براى شما متاسفم و ديگر هيچ گاه به اين سايت سر نميزنم

عبداللّه کاشانی گفت...

آقای شهرام شب پره
سلام
چرا سعۀ صدر نداشتی وبه همکارت چنین گفتی ؟
خیلی ها تورا به خاطر موسیقی هایت دوست دارند وخواهند داشت اما برای این حرف ها در دل خویش از تو غمگین شدند .
سیاوش قمیشی را هم خیلی ها چون تو دوست می دارند
شما یان قبل از آنکه همکار باشید هم وطن های در غربت هستید . هرچه که شده وهر اتفاقی اُفتاده ولو اینکه کاملاً هم حق با شما باشد، نباید مستقیم نام دوستت (حداقل دوست سابقت) را اینگونه (به زعم خودت ) خراب می کردی. تو و سیاوش قمیشی انسان های شجاعی هستید که تنهایی ودر غربت 35سال گلیم تان را با موفقیت از آب بیرون کشیده اید.حیف است،
به هر حال هردوی شما را دوست دارم واز این موضوع که اتفاق افتاده بسیار ناراخت هستم .

گروه قدیمی ها گفت...

خانم لیلا سلام
هیچ نظری از شما دریافت نشده...
ما بارها نوشته ایم تنها کامنت هایی حذف می شود که توهین به شخص، در آن باشد...
موفق باشید

ناشناس گفت...

من خودم اوایل خیلی سیاوش قمیشی رو دوست داشتم تا اینکه قسمت شد رفتم یکی از کنسرت هاش.
دقیقا حرفهای شهرام رو تایید میکنم. ایشون در کنسرتهایش اولا لب میزند و دوما بسیار بی ادبانه با مردم برخورد میکند و سوما کم فروشی میکند.
کنسرتی که من رفتم مشترک بود قمیشی و ستار.
اول قمیشی اومد روی صحنه با کلی قیافه و اخم و همش نیمساعت خوند فقط چهارتا اهنگ و رفت.
بعدشم ستار اومد که بسیار عالی بود.
از اون روز به بعد حتی تو ماشین هم اهنگهای قنیشی رو گوش نمیدم.

ناشناس گفت...

شوربختانه امروه همه چیز قلابی شده و هر چه تکنولوژی پیشرفته تر میشود صداها هم قلابی تر و مصنوعی تر میشوند. یاد خوانندگان قدیم از ایرج و گلپا و مهستی و هایده و عهدیه و سیمین غانم و الهه و گلچین و ... بخیر که باید زنده برنامه اجرا میکردند و نمیشد سر مردم کلاه گذاشت و بلیط کنسرت فروخت. من از جریان شهرام و سیاوش خبر ندارم که چی شده ولی حرف درست و روشن است. خب مردمیکه بلیط میخرند و به کنسرتها میروند حتما برای شنیدن آواز و صدای زنده خواننده میروند وگرنه توی استودیو و با دستگاههای دیجیتالی کامپیوتری امروزی هم میشود از صدای جیرجیرک و خاله سوسکه ، بهترین صدای مخملی درآورد و سی دی درست کرد و به خیک مردم بست و این هنر چندانی لازم ندارد. ـ با سپاس

محسن - گفت...

با درود به خوانندگان نشریه
و
با سلام به آقای مجتبی نظری
عزیز ودوست داشتنی

در مورداین فردی که با عنوان ناشناس ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۱:۴۱ - نوشته اند - ...می شود سی دی درست کرد و به خیک مردم بست ....
بی حرمتی او از دید شما دورمانده لطفا ًبه ایشان بگویید شما خودتان جزء مردم هستید و تشبیه روان مردم به خیک !!درست نیست حد اقل جایش در این نشریه محترم وزیبا وبا حرمت نیست
ناشناس عزیز، از هنرمند قدیمی آقای شهرام شب پره یاد بگیرید که مقابل رسانۀ تصویری هرچه گفت و توجیه کرد،دیگر توهین وفحاشی نکرد.

با احترام و تشکر