۱۳۹۲ آذر ۸, جمعه

سعید راد: حس می کنم عمری که برای بازیگری گذرانده ام بی جهت نبوده است

سعید راد گفت: تفاوت تشویق باشکوه و تشویق های سردستی را خوب می فهمم. در آن لحظه احساس کردم عمری که برای بازیگری گذرانده ام بی جهت نبوده است.

سعید راد به برنا گفت: به تازگی فیلمبرداری «اسب ها همچنان می تازند» به کارگردانی حسن نجفی و تهیه کنندگی محمدرضا محمدی را به پایان رساندم.
وی در ادامه درباره دیگر بازیگران این فیلم سینمایی، افزود: به جز خودم، پوریا پورسرخ، بهاره افشاری، الهام چرخنده، شیوا مکینیان، ضرغام استادی اصل، مهتاب شکریان، صبا سهیلی، سمیه رمضانی، امیررضا گیتی بان، منیژه مهتاج الفضل، یزدان آخوندی و آرشان استادی اصل به ایفای نقش پرداخته اند.
راد در ادامه افزود: فیلم سینمایی «پایان خدمت» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و نوشته بهروز افخمی را آغاز کرده ام. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایت گر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می شود.
راد با بیان اینکه به تازگی مقابل دوربین رفته است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری این فیلم طی ۴۵ جلسه قرار است انجام شود. حدود ۲۵ روز دیگر گروه برای ادامه فیلمبرداری به شهر شیراز اعزام خواهم شد. فیلمبرداری این فیلم قرار است در تهران، شیراز و اصفهان انجام شود.
وی در پاسخ به این سوال که شما یکبار در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه شدید. فکر می کنید امسال هم موفق به دریافت سیمرغ می شویذ؟ پاسخ داد: نمی دانم درباره اتفاقات جشنواره نمی توان پیش بینی کرد. یادم می آید آن سال وقتی روی صحنه رفتم تا جایزه ام را بگیرم انرژی تشویق ها آنقدر بالا بود که من گفتم به خاطر این تشویق ها دوست دارم بازم جایزه بگیرم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اميدوارم از نزديک ايشان را نبينيد تا همچنان چهره رؤيايي وي در ذهنتان باقي بماند. از نظر تواضع و منطق درست قطه مقابل ناصر و بهروز اسست