۱۳۹۲ فروردین ۱۶, جمعه

امین الله رشیدی: هیچ جای دنیا به زیبایی ایران نیست


امین الله رشیدی، با بیان این که آرزویش این است که همواره در سفر باشد، گفت: به مردم پیشنهاد می کنم حتما در تعطیلات نوروز به مسافرت بروند.

امین الله رشیدی، در گفتگو با مهر پیشنهاد نوروزی خود به مردم را اینگونه مطرح کرد: بهترین ایام برای مسافرت اول فروردین تا آخر اردیبهشت است، به همین خاطر به مردم پیشنهاد می کنم این روزها را از دست ندهند و حتما به مسافرت بروند.
سفر از کاشان تا جزایر قناری
وی با اشاره به این که هر سال تعطیلات نوروز به مسافرت می رود، ادامه داد: سرگرمی و آرزوی من این است که همواره در سفر باشم. حتی یک کتاب هم در این زمینه با عنوان سفرنامه از کاشان تا جزایر قناری نوشته ام.
سعدی هم تاکید بسیاری بر سفر دارد و در بیت یکی از اشعار خود این چنین آورده است، چو ماکیان به در خانه چند بینی جور / چرا سفر نکنی چون کبوتر طیار/ از این درخت چو بلبل بدآن درخت نشین / به دام دل چه فرو مانده ای چو بوتیمار.
مسئولان شرایط ایرانگردی را برای مردم فراهم کنند
این خواننده پیشکسوت بهترین لذت را در سفر خواند و گفت: مسوولان باید امکانات سفر را در اختیار مردم بگذارند تا هم وطنانمان بتوانند از کشورشان نهایت لذت را ببرند. هیچ جای دنیا رنگ و بوی ایران خودمان را ندارد چرا که در آن همه نوع آب و هوا و جذابیتی حس می شود. امکانات اگر باشد مردم جای دیگری نمی روند، یعنی هیج کجای این کره خاکی را به ایران ترجیح نمی دهند. امیدوارم مسوولان شرایط ایرانگردی را برای مردم فراهم کنند.
رشیدی در پیشنهاد خود برای پایتخت نشینانی که در تهران مانده اند یا سایر هموطنانی که به تهران سفر کرده اند، گفت: در عید ضمن این که تهران خلوت می شود، به خاطر شرایط فصلی آب و هوای مناسبی هم پیدا می کند. در آن شرایط وقتی خوب به تهران، بزرگراه ها و جذابیت های دیدنی آن بنگریم، می بینیم که کم از هیج کجای دنیا ندارد و با توجه به این که فضاهای دیدنی بسیاری در آن به چشم می خورد، بنابراین از گردش در پایتخت هم می توان لذت برد.
40 قطعه اجرا نشده با عطر و بوی کارهای سابق
وی درباره فعالیت های موسیقایی خود نیز، اظهار کرد: من 40 قطعه اجرا نشده با همان عطر و بوی سابق دارم که امیدوارم مسوولان همراهی کنند تا این کارها اجرا شوند. البته من با همه وجود حاضرم این قطعات را برای اجرا در اختیار جوانان بگذارم.

هیچ نظری موجود نیست: