۱۳۹۱ اسفند ۱۹, شنبه

کنسرت داریوش در گیبسون آمفی تیاتر، یک دیدار تکرار نشدنی بود


با شکوه ترین کنسرت داریوش در طی سال های کوچ، هفته گذشته در گیبسون آمفی تیاتر لس آنجلس برگزار شد.

در حالیکه در سالن هفت هزار نفره گیبسون جای سوزن انداختن نبود، همه حاضرین از همه سنین با خواننده محبوب خود، هم صدا خواندند. داریوش در رابطه با بنیاد آینه سخن گفت، از بیماری اعتیاد، از این بیماری خانوادگی، از پنهان کاری، از ریا و دروغ گفت، اینکه چگونه خانواده ها می توانند از همان آغاز کودکی و نوجوانی، فرزندان خود را آگاه سازند و پیشاپیش جلوی آلودگی های آنها را در آینده بگیرند. و از خانواده ها خواست که در این زمینه با بنیاد آینه تماس بگیرند تا به یاری شان بیایند.
داریوش صادقانه حرف می زد و هزاران هزار درون سالن با شکوه گیبسون هورا می کشیدند، به پا می خاستند، گل به پایش می ریختند و بجرات بیشتر آهنگ های خاطره انگیزش را از آغاز تا پایان با او می خواندند، به طوری که مسئولان گیبسون، گروه خارجی ارکستر، حیران مردم را تماشا می کردند و این همه محبوبیت را باور نمی کردند.

داریوش اقبالی

کنسرت شنبه شب، یک کنسرت معمولی نبود، یک حادثه بزرگ هنری بود، همه چیز نظم داشت، همه چیز مرتب و حرفه ای بود، از نور، صدا، تصاویر روی اسکرین ها، از دکور صحنه، از فیلم هایی که نمایش داده می شد همه و همه حساب شده بود، سلیقه داریوش در لحظه به لحظه آن به چشم می خورد، ضمن اینکه اصلان حافظی برگزار کننده این رویداد بزرگ، از همه وجود مایه گذاشته بود، او با دل و جان، با تخصص و با هشیاری این برنامه را تدارک دیده بود.
به گزارش جوانان، نکته مهم اینکه حاضرین در سالن، از همه سنین بودند، از نوجوان، جوان، میانسال و بزرگسال، از طبقات آمده بودند و عشق را از همان لحظه نخست تا پایان در چشم شان، در صدایشان، در رفتارشان، در اشک هایشان می دیدیم. این برنامه موفق و پرشور، نفسی تازه به برنامه های هنری داد، امیدهای تازه ای را برانگیخت.

۱ نظر:

زانیار.ج گفت...

اسطوره بی تکرار موسیقی پاپ ایران ♥