۱۳۹۱ بهمن ۱۶, دوشنبه

سعدی افشار به «فیس بوک» پیوست!


نمایش فیس بوک که این روزها در سینماتئاتر فردوسی به صحنه رفته اثری است که نام سعدی افشار هنرمند باسابقه نمایش‌های ایرانی را در مقام کارگردان نمایش به همراه دارد.

به گزارش مهر سعدی افشار که طی ماه‌های گذشته به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب در بستر بیماری بوده درباره حضور خود به عنوان کارگردان در نمایش فیس بوک که در سینما تئاتر فردوسی روی صحنه است گفت: سال‌ها پیش نمایش فیس بوک را خودم کارگردانی و بازی کردم. وقتی دوستان می‌خواستند این نمایش را دوباره اجرا کنند از من خواستند که کمک‌شان کنم و همراه‌شان باشم.
تنها بازمانده نسل سیاه‌باز نمایش‌های ایرانی یادآور شد: با وجود اینکه به لحاظ جسمانی شرایط خوبی ندارم اما دوست داشتم که به این دوستان کمک کنم و همراه‌شان باشم. این نمایش در حال حاضر در سالن سینما فردوسی اجرا می‌شود. وی درباره شرایط جسمانی خود و وجود حمایت از سوی مدیران و مسئولان برای تهیه داروها و تداوم روند درمان گفت: نسبت به روزهای گذشته وضعیت بهتری دارم. مدیران نیز در حد توان‌شان به من کمک می‌کنند و من توقع زیادی از آن‌ها ندارم. نمایش فیس بوک این روزها توسط هنرمندان عضو انجمن هنرمندان تئاتر آزاد در سینماتئاتر فردوسی اجرا می‌شود.


هیچ نظری موجود نیست: