۱۳۹۱ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

نظرات متفاوت درباره انتشار آلبوم حبیب


قدیمی ها: هفته گذشته حبیب در گفتگویی با ایسنا گفته بود مقامات ارشد، موافقت خود را حتی به صورت مکتوب به من اعلام کرده اند، ولی امروز معاون هنری وزیر ارشاد گفت: هیچ مجوزی برای حبیب نداریم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.

به گزارش هنرآنلاین، حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بیان برخی شایعات درباره صدور مجوز برای خواننده ای که مدتی است به ایران بازگشته، اظهار کرد: هیچ مجوزی در این باره صادر نکرده ایم و بنایی هم برای صدور چنین مجوزی نداریم.
وی ادامه داد: راهبرد و سبک معاونت هنری و پیرو آن دفتر موسیقی همواره برای حمایت از موسیقی اصیل ایرانی مشخص بوده است و هر فعالیت موسیقی که از این فضا خارج باشد و بخواهد فضای دیگری در موسیقی کشور تداعی کند، هیچ گاه مجوزی از وزارت ارشاد اخذ نمی کند.
شاه آبادی تصریح کرد: خواننده هایی که در فضای کشور و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کنند با آنچه مورد نظر جامعه است آشنا هستند و بر اساس آن نیز آثار خود را خلق کرده و برای اخذ مجوز نیز مشکلی ندارند.
معاون هنری وزیر ارشاد با انتقاد از برخی سایت ها گفت: خواننده ای که به ایران بازگشته از وزارت ارشاد مجوزی ندارد و آنچه گفته و شنیده شده شایعه است. برای خود من هم توجه برخی از سایت ها به این موضوع جای تعجب دارد.
وی اظهار کرد: شایعات برخی سایت ها برای رسیدن به اهداف دیگری است، و گرنه وزارت ارشاد از مدت ها پیش با چنین درخواستی رو به رو بوده و تا کنون با آن موافقت نکرده است.

هیچ نظری موجود نیست: