۱۳۹۱ دی ۹, شنبه

آلبوم های زمستون و آخرین طبیب بازنشر شدند


موسیقی ما - بهمن بابازاده: دو آلبوم پر خاطره زمستون و آخرین طبیب از سوی شرکت پیام کاست در بازار موسیقی کشور باز نشر شدند.

این دو اثر که یاد آور خاطرات تکرار نشدنی و پرهیجان موسیقی کشور است و ترانه های آن هنوز هم در بین دوستداران این هنر علاقمندان زیادی را به خود می بیند، به دلیل استقبال و درخواست فراوان مخاطبان موسیقی باز نشر شده است.
حسین آهنیان مقدم مشهور به افشین مقدم خواننده پاپ قبل از انقلاب که همگان او را با ترانه های ماندگاری همچون زمستون، جای تو خالی، آخرین طبیب، مسافر و... می شناسند در ۸ مهرماه ۱۳۲۴ به دنیا آمد و کارش را در واریته و در برنامه شش و هشت سال ۱۳۴۸ شروع کرد. تمامی آهنگسازی این مجموعه به عهده پرویز مقصدی آهنگساز برجسته ایرانی بود. افشین خیلی زود با اجرای ترانه هایی مانند شیطنت، عاشقانه، زمستون، می ترسم و... به دلیل چهره جذاب تبدیل شد و صدای گرمش مورد استقبال جوانان قرار گرفت. به طوری که در سه سال خوانندگی دو بار بعنوان بهترین خواننده جوان سال ایران انتخاب شد.
آلبوم زمستون که قویا باعث شهرت او شد در سال ۱۳۵۱ با ۱۸ ترانه عرضه شد و با استقبال فراوانی هم رو به رو شد. افشین در ساعت های اولیه صبح روز جمعه اول مردادماه ۱۳۵۵ در یک حادثه رانندگی در جاده هراز جان خود را از دست داد. پیکر او در بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

هیچ نظری موجود نیست: