۱۳۹۴ دی ۱۲, شنبه

سرانجام و پس از رفع توقیف: اکران «من ناصر حجازی هستم...» آغاز می شود

اکران عمومی فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم...» در گروه سینماهای هنر و تجربه از امروز، شنبه 12 دی ماه آغاز می شود.
به گزارش بانی فیلم، اکران عمومی فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم...» پیش از این قرار بود از 23 آذر و همزمان با زادروز ناصر حجازی آغاز شود که با توجه به دستور قضایی در همان روز توقیف اما با پیگیری های صورت گرفته دستور رفع توقیف آن صادر شد. با این حال این مستند از امروز در گروه سینماهای هنر و تجربه در معرض دید عموم قرار می گیرد.
همچنین روز یکشنبه و در خانه هنرمندان از ساعت 16 و موزه سینما از ساعت 19 روز سه شنبه میزبان «من ناصر حجازی هستم...» خواهند بود که در صورت تخصیص سانس های فوق العاده برای هفته آتی، اطلاع رسانی لازم انجام می گیرد.

زنده یاد ناصر حجازی

«من ناصر حجازی هستم...» تا قبل از اکران عمومی، سه نمایش خصوصی و همچنین دو نمایش عمومی در جشنواره سینما حقیقت داشت که در جشنواره رکورد حضور تماشاگر در افتتاحیه را شکست.
این مستند به کارگردانی نیما طباطبایی و تهیه کنندگی امیر رفیعی به بررسی زندگی بهترین دروازه بان قرن آسیا در پنج فصل با نام های: «من رویایی دارم»، «آخرین مرد مقاوم»، «سهراب کشی»، «استقلال تا استقلال» و «پرواز عقاب» پرداخته است. شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مهران مدیری، رویا تیموریان و مسعود رایگان در «من ناصر حجازی هستم...» به عنوان راوی حضور داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست: