۱۳۹۴ مهر ۱۱, شنبه

ناصر ملک مطیعی نمایش «من آنجا نیستم» را افتتاح می کند

بانی فیلم: ناصر ملک مطیعی زنگ افتتاحیه «من آنجا نیستم» را به صدا در می آورد.
به گزارش مشاور رسانه ای، زنگ افتتاحیه نمایش اجرای «من آنجا نیستم» به کارگردانی افشین اخلاقی را ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینما شنبه یازدهم مهر به صدا در می آورد. این نمایش اولین تجربه افشین اخلاقی در زمینه کارگردانی تئاتر است.
بهاره افشاری ، الناز حبیبی ، فرزاد حسنی ، سینا سهیلی و علیرضا مهران سیاهه بازیگران «من آنجا نیستم» هستند. این نمایش روایت هایی از زندگی پنج زن و مرد در یک زمان معین است که به دلیل انتخاب های خود در مسیر زندگی به هم می رسند و...
«من آنجا نیستم» از ۱۲ مهر ساعت ۱۹ هر شب به جز شنبه ها در سالن ارغنون روی صحنه می رود و اجرای آن تا ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده: مهدی میرباقری، تهیه کننده: سعید سهیلی، مشاور کارگردان: رضا احمدی، مجری طرح: مبین عطاری، مدیرتولید: بابک موذنی، عکاس: سمیرا بختیاری، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: بهاره افشاری، آهنگساز: سعید شفیعی، منشی صحنه: سپیده پریزن، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: آیدا اورنگ، روابط مجازی: آریان امیرخان
تماشاخانه ارغنون در خیابان نوفل لوشاتو، بعد از تقاطع رازی، بن بست زیبا، پلاک ۱ واقع است.

هیچ نظری موجود نیست: