۱۳۹۴ مرداد ۲۳, جمعه

برگزاری دور دوم مستر کلاس های «پیانوی کلاسیک ایرانی» انوشیروان روحانی

قدیمی ها: دور دوم مستر کلاس های «پیانوی کلاسیک ایرانی» توسط استاد پر آوازه و بین المللی موسیقی «انوشیروان روحانی» در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

ادریس ناصری مدیر برگزاری این مسترکلاس ها با اعلام این خبر گفت: دور اول این کلاس ها در شهرهای تبریز، مازندران و خوزستان و دور دوم آن، شهریور ماه سال جاری در تهران، اصفهان، رشت و شیراز برگزار می شود.
وی در این خصوص توضیح داد:  این کلاس ها با هدف آموزش پیانو برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه استاد روحانی در نظر دارند تا این مسترکلاس ها به شکل دوره ای انجام شود و کسانی که از آن استفاده می کنند، بعد از مدتی بار دیگر می توانند آموخته هایشان را با آقای روحانی دنبال کنند.  افرادی که تمایل به استفاده از این کلاس ها دارند، پس از معرفی سبک و سطح نوازندگی خودشان  و پس از انتخاب شدن، می توانند با توجه به سطحشان در کلاس ها حضور داشته باشند.


انوشیروان روحانی

ناصری به این مسأله اشاره کرد که: این کلاس ها به صورت خصوصی و گروهی انجام می شود. هنرجویانی که از کلاس ها به شکل خصوصی استفاده می کنند، باید در نوازندگی پیانو پیشرفته باشند و در کلاس های گروهی هنرجویان می توانند بصورت فعال و غیر فعال حضور بهم رسانند. افراد فعال باید سطحی متوسط در نواختن این ساز پیانو داشته باشند و افراد علاقه مند یا مبتدی امکان حضور غیر فعال در کلاس ها را خواهند داشت.
مدیر برگزاری مستر کلاس های انوشیروان روحانی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها و مسترکلاس ها، انتقال اطلاعات و تجارب فنی استاد «انوشیروان روحانی» به نوازنده های پیانو در داخل کشور است. در واقع ایشان می خواهند از طریق برگزاری این کلاس ها افراد مستعد در نوازندگی این ساز را تربیت کنند.
شایان ذکر است که علاقه مندان در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، تبریز، مازندران و خوزستان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ و نحوه ثبت نام در مسترکلاس ها با شماره ۰۹۱۰۷۷۸۵۶۰۶ تماس حاصل کنند و هنرجویان و علاقه مندان در داخل و خارج از ایران برای دسترسی به نُت های مربوط به آثار و ساخته های استاد انوشیروان روحانی می توانند به سامانه های www.anoushirvanrohani.ir (ایران) و www.anoushirvanrohani.com (خارج از ایران) مراجعه کنند.
شایان ذکر است که این دوره ها در تهران بصورت گروهی برگزار نمی گردد.

هیچ نظری موجود نیست: