۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

منوچهر آذری: نمی توانیم هویت «جمعه ایرانی» را تغییر دهیم

منوچهر آذری گفت: فقط این را شنیدیم که گفتند می بایست روال «جمعه ایرانی» را تغییر دهید و از آنجایی که جمعه ایرانی با این روالی که تا کنون داشته، هویت گرفته است، ما نتوانستیم روال برنامه را تغییری دهیم.

منوچهر آذری در گفتگو با فارس گفت:  تا قبل از شروع سال جدید و به مدت سیزده سال مشغول ضبط و پخش برنامه «جمعه ایرانی» بودیم، اما به یکباره و با حضور ریاست جدید سازمان صدا و سیما این برنامه متوقف شد.
وی ادامه داد:  آن طور که شنیدم آقای سرافراز دستور قطع این برنامه را دادند، و دلیل هم این بوده است که ما در جمعه ایرانی از موسیقی های مناسب استفاده نمیکنیم. ضمن اینکه تا به حال حتی ما را صدا نکردند و نگفتند که درباره متوقف شدن برنامه تان صحبت کنیم!
گوینده برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» افزود:  گروه برنامه ساز جمعه ایرانی حدود شصت نفر بودند و هر کدام بدون اغراق از جان و دل برای به نتیجه رسیدن این برنامه زحمات بسیاری کشیدند، یادم هست یکروز در هفته برنامه با حضور مردم و رایگان، در ایوان شمس ضبط می شد و ما از ساعت 9 صبح تا 10 شب مشغول تولید بودیم.
آذری افزود:  همین گروه حدود 12 سال در دوره ریاست آقای ضرغامی به طور هفتگی جمعه ایرانی را اجرا می کردند و حتی ایشان لقب قله طنز را به جمعه ایرانی داده بودند،  حالا سوالی دارم و آن این است که الان چه اتفاقی افتاده که ما در دره طنز افتادیم؟!
آذری در ادامه با اشاره به استقبال مردم از این برنامه گفت: جمعه ایرانی از جمله برنامه های پرمخاطب رادیو در این سال ها بود و از زمانیکه پخش آن متوقف شده است، مخاطبین مدام سراغ این برنامه را از من و سایر بچه ها می گیرند.
وی درباره شاد کردن مردم نیز بیان کرد:  یکی از دلایلی که مردم این برنامه را دوست داشتند، درون مایه شاد آن بود که با آن به خوبی ارتباط گرفته بودند.
وی درباره سرنوشت این برنامه رادیویی گفت:  ما همین الان هم حاضریم کار کنیم، اما نمی توانیم رنگ و شکل برنامه و روال مان را تغییر دهیم.
آذری گفت: تا به حالا شبیه این مسائل برایمان بوجود آمده است، اما به عقیده من فردی که خدا را داشته باشد و به نیت مردم کاری را انجام دهد، هیچ زمانی در کار و زندگیش لنگ نخواهد ماند.

هیچ نظری موجود نیست: