۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

حرف های شهرام شب پره درباره فروش خانه های خیالی در ترکیه: با همه هوشیاری ام، فریب یاشار را خوردم

جوانان - علیرضا نژاد دهقان: شهرام شب پره به دنبال گفتگوی ۲-۳ هفته پیش خود در راه پرواز به سوی ترکیه، این هفته توضیحات بیشتری درباره ماجرای فروش ویلا ها و خانه ها در آلانیا داد.

شهرام که اینک در ترکیه به فعالیت های بیزینسی و هنری مشغول است گفت: من با یاشار در آمریکا آشنا شدم، یک روز به من زنگ زد و گفت: دخترم می خواهد آموزش خوانندگی ببیند، خواهش می کنم به دخترم کمک کنید که این مسیر خوانندگی را راحت تر و حرفه ای تر دنبال کند.

ماجرای خرید خانه چگونه آغاز شد؟
بعد که به آلانیا برای اجرای برنامه رفتم، یاشار با یکی از دوستان خود به دیدار من آمد و گفت می خواهد در مورد سرمایه گذاری در ترکیه به من کمک کند، ضمن اینکه خیلی چرب زبانی می کرد، پیشنهاداتی که می داد خیلی اغوا کننده بود. راستش من با همه هوشیاری ام، فریب خوردم و با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار به خیال خودم صاحب خانه ای در آلانیا شدم.
من حتی در جشن عروسی دخترش با ارکستر مجانی برنامه اجرا کردم، ولی خیلی زود فهمیدم، متاسفانه همه آنچه گفته بوده دروغ است.

چه زمانی ماجرا را فهمیدید؟
در سفر به ترکیه، برای مستقر شدن در خانه خریداری شده اقدام کردم، ولی صاحب ساختمان می گفت: شما بابت خانه پولی پرداخت نکرده اید! من توضیح دادم به مرور پول خانه را به یاشار پرداخته ام. صاحب ساختمان گفت تا این لحظه حتی یک دلار هم شخصی به نام یاشار بابت خانه شما به من پرداخت نکرده است.
وقتی با این واقعیت تلخ روبرو شدم، به اتفاق صاحب بیلدینگ اقدامات قضایی را در ترکیه شروع کردیم و یاشار محکوم به زندان شد، ولی پدر همسر یاشار که از دوستان بسیار صمیمی و قدیمی  من بود، وساطت و ضمانت یاشار را کرد و قول داد که یاشار این بدهکاری را خیلی سریع می پردازد. من به دلیل اعتماد به این دوست قدیمی و اطمینان از قول و قرار هایش رضایت دادم و جلوی زندان رفتن او را گرفتم و فردا هر دو راهی ایران شدند.

به دنبال سفرشان به ایران چه اقدامی صورت گرفت؟
من متاسفانه متوجه شدم که او مبادرت به چاپ آگهی در روزنامه ها کرده و خود و شرکتش را وابسته به من معرفی کرده، و اقدام به کلاهبرداری های دیگر نموده. من با توجه به مدارک و شواهد علیه یاشار و پدر همسرش در ایران اقدام به شکایت کردم که پس از طی مراحل قانونی با صدور حکم جلب سیار، یاشار را در کیش دستگیر نمودند و من ترتیب سفر همسرم را به ایران دادم تا با وکیل شکایت را دنبال کند، ضمن اینکه یاشار ۲۹ شاکی دیگر هم دارد. من قصد دارم با دریافت این پول آن را به کمک یک مال باخته که مجروح جنگیست و همه سرمایه زندگی  اش را یاشار بالا کشیده و معلمی زحمتکش است، کمک کنم.
همانطور که توضیح دادم کمپانی من در ترکیه هیچ همکاری و هیچ وابستگی به این آقا و شرکتش ندارد.

نظر سخنگوی نیروی انتظامی ایران: معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در جمع رسانه های گروهی داخل ایران درباره پرونده یاشار و ارتباط شهرام شب پره گفت: که این شخص از نام و شهرت شهرام شب پره سوء استفاده کرده و مسئله تحت تعقیب است.


شهرام شب پره

۱ نظر:

ناشناس گفت...

جناب صداقت پیشه رنگ پرچم ایران به ترتیب سبز سفید و سرخه!