۱۳۹۴ تیر ۲۳, سه‌شنبه

خاطره ها 443/ کتایون: من زیباترین ستاره ایرانی هستم، نه فروزان و نه دیگران

قدیمی ها – چاپ شده در مجله اطلاعات هفتگی: کتایون ستاره فیلم های فارسی که زمانی جنجالی ترین ستاره سینما بود و در مدتی کوتاه شهرت زیادی کسب کرد.

هفته گذشته به یکی از خبرنگاران ما گفت: چندی قبل در مجله شما خواندم که فروزان مدعی شده است زیباترین ستاره سینمای ایران است.
اگر قرار باشد هر کسی از خودش تعریف کند، من هم مدعی هستم که زیباترین ستاره ایرانی ام، نه فروزان و نه دیگران.
کتایون افزود: اغلب ستارگان ایرانی چاق و چله هستند و اندام بی قواره دارند. حالا که ادعاست باید بگویم تنها ستاره مطابق مد روز، من می باشم.
کتایون که مدت ها قبل شوهر کرده و شوهر او جوان تحصیل کرده ای است می گوید: عشق چیز با شکوهی است من شوهر را دوست دارم، او مرد بسیار خوب و مهربانی است و ما اینک کانون خانوادگی گرمی داریم که امیدوارم اغلب ستارگان ایرانی چنین کانونی داشته باشند.


هیچ نظری موجود نیست: