۱۳۹۴ خرداد ۱۷, یکشنبه

شبی برای مسعود کیمیایی و لابراتوارهای سینما

نمایش «سینماهای من» کار محمد رحمانیان شامگاه 16 خرداد ماه با تقدیر از کارکنان لابراتوارها به صحنه رفت و این اجرا به مسعود کیمیایی تقدیم شد.

به گزارش ایسنا، این نمایش که هر روز در پردیس سینمایی «چارسو» به صحنه می‌رود شامگاه شنبه 16 خردادماه میزبان جمعی از سینماگران بود.
در این اجرای ویژه تورج منصوری فیلمبردار باسابقه سینما که با محمد رحمانیان همکاری‌هایی دارد پیش از اجرای نمایش در سخنان کوتاهی گفت: کیفیت فیلم‌هایی که در طول اجرای نمایش می‌بینیم، ضعیف است و به همین دلیل از شما عذر می‌خواهیم و این اجرا را به کسانی تقدیم می‌کنیم که باعث شدند همین فیلم‌ها برای ما باقی بمانند. بچه‌های لابراتور‌های فیلم، کسانی هستند که پشت ما زحمت کشیدند و باعث شدند فیلم‌ها باقی بمانند.
بعد از اجرای نمایش، محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان «سینماهای من» در سخن کوتاهی گفت: اجرا کردن در حضور اساتید بسیار دشوار بود و از تمام اصناف سینمایی به ویژه بچه‌های لابراتوارهای فیلم بسیار سپاسگزاریم.
سپس جمعی از دست‌اندرکاران لابراتوارهای فیلم در میان تشویق حاضران روی صحنه رفتند.
اکبر عالمی کارشناس باسابقه سینما و استاد دانشگاه که برای تقدیر از اعضای لابراتوارها روی صحنه حضور داشت، گفت: به خواب می‌ماند این زندگی. هر چند فیلم «سینما پارادیزو» هزار بار ما را به گریه انداخت، اما امشب شب دیگری است، شبی که با قلم محمد رحمانیان و بازی گوهرهای یک دانه ما به یادماندنی است.

هیچ نظری موجود نیست: