۱۳۹۴ خرداد ۱۸, دوشنبه

آی فیلم مستاجر «خانه اجاره ای 2» شد

محمد برسوزیان یکی از بازیگران پیشکسوت سینمای ایران است که در فیلم های بسیاری تا امروز ایفای نقش کرده است.

از جمله «چشم شیطان»، «دمرل»، «مدرک جرم»، «روانی» و «بازی با مرگ». گرچه برسوزیان در سینما پر کار تر از تلویزیون بوده است. وی که آخرین حضورش در تلویزیون بازی در سریال «شهر من شیراز» بود، درباره حضور کمرنگی که در تلویزیون دارد، به بانی فیلم می گوید: مدتی است که در هیچ کاری بازی نکرده ام. البته مثل برخی از بازیگران فقط توانستم فرصت بازی در چند تله فیلم را پیدا کنم که فکر می کنم قرار است در نمایش خانگی توزیع شود. البته در سریال عظیم «معمای شاه» نیز چند سکانس بازی کردم و گفتند که باز هم بازی ام ادامه دارد، اما هنوز که خبری نیست.
وی درباره نقشی که در این مجموعه ایفا کرده ادامه می دهد: نقش کلیدی در این کار ندارم، اما رئیس ساواک قم را بازی کرده ام. وی همچنین توضیح می دهد: متأسفانه تولیدات تلویزیونی و سینمایی مدتی است که کمتر شده است. ما هم جزو بازیگرانی نیستیم که در جمع ها و مراسم ها حاضر شویم. برای من گاهی پیش آمده که وقتی در مراسمی من را می بینند، می گویند قرار بود برای یک نقش خوب دعوتت کنیم، اما نشد و شما را پیدا نکردیم!
نمی دانم کجا به دنبال من گشتند که پیدا نکردند! مشکل جای دیگری است. مدتی است که بیشتر از بازیگرانی دعوت به همکاری می کنند که یا پول می دهند و یا با خودشان اسپانسر می برند. به همین دلیل دیگر به بازیگرهای قدیمی مثل من خیلی پیشنهاد بازی نمی شود. به هر حال ما که امنیت شغلی نداریم. پس کاری از دستمان برنمی آید.
وی همچنین درباره رفتار حرفه ای بازیگران عنوان می کند: جالب اینکه بازیگرهایی که با اسپانسر می آیند، سر صحنه همه را معطل خود می کنند و گروه باید منتظر بماند تا این آقا تشریف بیاورند! متأسفانه در سینما و تلویزیون اوضاع و احوال و شرایط خیلی تغییر کرده است. وی در پایان درباره بازیگران سریال های تلویزیونی نیز می گوید: در بیشتر سریال ها شاهد حضور چهره های جدیدی هستیم که پیش از این ندیده بودیم، اما در کار بعدی دیگر آنها را نمی بینیم. چون پول دادند و بازی کرده اند و برای کار بعدی دیگر پول ندارند که بدهند. به همین دلیل دیگر آن بازیگران را نمی بینیم.

هیچ نظری موجود نیست: