۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

در صورت طی نشدن روند درمان پای ولی شیراندامی قطع می‌شود

ولی شیراندامی از بازیگران با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون این روزها به دلیل دیابت در شرایط نامطلوب جسمی به سر میبرد و اگر روند درمانی طی نشود، او یک پای خود را از دست خواهد داد.

به گزارش مهر، شیراندامی که یکی از هنرمندان با سابقه و شناخته شده در عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون است به عنوان کارگردان تئاتر نیز آثاری را طی بیش از ۵ دهه فعالیت خود روی صحنه برده است. وی در نیمه دوم سال ۹۱ نمایش «هنر کمدی» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برد و قصد داشت که نمایش «زندانی خیابان دوم» را هم در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد که به دلیل بیماری و جراحی قلب، این امر میسر نشد.


ولی شیراندامی

وی که مبتلا به بیماری دیابت است، این روزها به لحاظ جسمی شرایط نامطلوبی دارد. طبق گفتگوی کوتاهی که شیراندامی با خبرنگار مهر انجام داد، پزشکان معالج وی استفاده از روشی جدید برای درمان دیابت را پیشنهاد کرده‌اند که هزینه‌بر است و او برای بهبهودی باید از این روش استفاده کند.
بیماری دیابت زخمی عمیق در یکی از پاهای ولی شیراندامی ایجاد کرده است و پزشکان معالج این هنرمند با سابقه عرصه بازیگری معتقدند اگر روند درمانی مدنظر تداوم نداشته باشد، بازیگر مجموعه تلویزیونی امام علی یک پای خود را از دست خواهد داد.
این روزها ولی شیراندامی در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و امید است که این هنرمند با سابقه که بیش از ۵ دهه از عمر خود را به بازی بر صحنه تئاتر و یا مقابل دوربین سینما و تلویزیون اختصاص داد، بار دیگر از شرایط مطلوب جسمی برخوردار شود.
ولی شیراندامی در کارنامه کاری خود بازی در فیلم‌هایی چون «غریبه و مه»، «شیر سنگی»، «گالان»، «بوی کافور، عطر یاس» و «خانه‌ای روی آب» را ثبت کرده است. «دلیران تنگستان» و «عیاران» نیز از جمله مجموعه‌های تلویزیونی هستند که شیراندامی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

هیچ نظری موجود نیست: