۱۳۹۳ دی ۲۲, دوشنبه

احتمال همکاری دوباره انتظامی و مهرجویی

عزت الله انتظامی از احتمال همکاری اش با داریوش مهرجویی خبر داد.

به گزارش ایسنا، آقای بازیگر سینمای ایران گفت: داریوش مهرجویی برای کار جدیدش به من پیشنهاد بازیگری داده و گفته اگر تو قبول کنی فیلم را خواهم ساخت.
وی ادامه داد: هنوز فیلمنامه را نخوانده ام اما پیش از این کارهای خوبی را با مهرجویی داشته ام.
انتظامی درباره وضعیت این روزهایش گفت: مدام در خانه هستم و دکتر اجازه نداده به دلیل بدی آب و هوا از خانه خارج شوم و حتی در بالکن هم نمی روم.
این بازیگر درباره خانه موزه اش نیز اظهار کرد: به آنجا هم نمی روم، پیشنهاد دادم هیات مدیره ای تشکیل شود و مجید هم از طرف من حضور داشته باشد و امیدوارم آقای قالیباف به این موضوع توجه کند.
وی تاکید کرد: من آنجا را برای تئاتر و سینما گذاشته ام امیدوارم روزی نشود که به شعبه 5 شهرداری تبدیل شود.
انتظامی با بیان اینکه پیشنهاداتی برای بازیگری داشته است گفت: چند فیلمنامه برایم ارسال شد که قبول نکردم اما اگر کار خوبی باشد و شرایطم اجازه دهد حتما قبول می کنم.
عزت الله انتظامی پیش از این در فیلم های مطرحی «گاو»، «هامون»، «بانو» و «اجاره نشین ها» داریوش مهرجویی بازی کرده است.


عزت الله انتظامی و داریوش مهرجویی

هیچ نظری موجود نیست: