۱۳۹۳ مهر ۱۷, پنجشنبه

هنرمندی که در بیمارستان چشم‌ انتظار است

مهدی کاشانیان هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون بیش از یک ماه است که در بیمارستان بستری است و در شرایط نامساعدی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، وی از هنرمندانی که در فیلم‌های سینمایی چون «ترن» و «دندان مار» به ایفای نقش پرداخته و در رادیو بویژه برنامه «صبح جمعه با شما» کاراکترهای معروفی را بازی کرده به دلیل عفونتی که وارد خونش شده است در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان «فیروزگر» بستری است.
پسر این هنرمند گفت: متأسفانه با وجود اینکه پدرم بیش از یک ماه است که در بیمارستان بستری شده و علیرغم اینکه به همه خبر داده‌ام اما هیچ‌کس سراغی از او نمی‌گیرد، در حالی که هیچ چیزی هم نمی‌خواهیم و تنها توقع داریم برای روحیه دادن به سراغی از پدرم بگیرند.


مهدی کاشانیان

وی افزود: به هر حال پدرم سال‌ها با کاراکتر معروف «باریکلا به تو، آفرین به تو» در برنامه «صبح جمعه با شما» مردم را خندانده است. چرا در حالی که من به همکاران رادیو او اطلاع دادم و به مدیران صداوسیما وضعیت او را گفته‌ام اما سراغی نمی‌گیرند و کوچک‌ترین واکنشی نداشته‌اند؟ بعد هم که اتفاقی می‌افتد تاج گل می‌فرستند در حالی که باید الان تا زنده است به سراغش بیایند.
پسر مهدی کاشانیان با قدردانی از خدمات پرسنل بیمارستان فیروزگر اظهار کرد: تنها جایی که از خود معرفت نشان داد پرسنل این بیمارستان بود و زمانی که سابقه پدرم را فهمیدند برایش جا باز کردند و به شدت پیگیر هستند و می‌گویند او ما را خندانده است و باید به او رسیدگی کنند.
آخرین فعالیت هنری مهدی کاشانیان که بازیگری را از تئاتر «جامه باربد» آغاز کرد و سپس وارد رادیو شد بازی در سریال «شهریار» در نقش شهرفرنگی است.

هیچ نظری موجود نیست: