۱۳۹۳ مهر ۱۱, جمعه

فرامرز قریبیان برگزیده جشنواره ایرانیان سانفراسیسکو

فرامرز قریبیان، بازیگر و کارگردان سینمای ایران جایزه بهترین بازیگر مرد را از هفتمین جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو (سپنتا) دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر شناخته شده سینمای ایران به تازگی جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم «گناهکاران» از هفتمین جشنواره ایرانیان سانفرانسیسکو (سپنتا) دریافت کرده است.
هفتین دوره این جشنواره در تاریخ 27 و 28 سپتامبر در شهر سانفرانسیسکو واقعا در ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار شده و فیلم «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان با فیلم های دیگری از ایران و آمریکا در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند.
چندی پیش از این بازیگر در کشور آمریکا تقدیر شد و ایرانیان برای او در شهر سانفرانسیسکو بزرگداشت گرفتند و از او تقدیر کردند. از فیلم های ایرانی دیگر در این جشنواره می توان به فیلم «هیس دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده اشاره کرد که این فیلم به عنوان بهترین فیلم حاضر در این دوره از جشنواره معرفی شده است.
«گناهکاران» آخرین ساخته فرامرز قریبیان بازیگر و کارگردان سینمای ایران است که فیلمنامه «گناهکاران» را سام قریبیان به نگارش در آورده است و این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه اهالی رسانه و منتقدین قرار گرفت و رامبد جوان بازیگر این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به واسطه حضورش در این فیلم دریافت کرد.
فرامرز قریبیان سیزده سال پس از کارگردانی آخرین فیلم اش باعنوان «چشم هایش»، در مقام کارگردان حاضر شد و «گناهکاران» را جلوی دوربین برد.
داستان فیلم درباره دختری است که در زندگی خود با آدم های مختلفی برخورد می کند و هر یک از این آدم ها برداشت خاص خود را نسبت به او دارند. این فیلم از سوی موسسه رسانه های تصویری در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.
فرامرز قریبیان، رامبد جوان، همایون ارشادی، هومن برق نورد، کوروش تهامی، سیاوش چراغی پور، ملکه رنجبر، امید روحانی، رضا رویگری، قطب الدین صادقی، شقایق فراهانی، محمد متوسلانی، نسرین مقانلو و بهاره کیان افشار در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

هیچ نظری موجود نیست: