۱۳۹۲ بهمن ۱, سه‌شنبه

محمد علی کشاورز: تئاتر جامعه را از پلیدی ها و پلشتی ها پاک می کند

محمد علی کشاورز گفت: تئاتر هنری است که می تواند جامعه را از پلیدی ها و پلشتی ها پاک کند. تئاتر سریال تلویزیونی نیست، بلکه هنری بسیار تاثیرگذارتر است.

این بازیگر کهنه کار تئاتر، تلویزیون و سینما در ادامه افزود: در حال حاضر مدت دو سال است که نتوانسته ام از خانه خارج شوم و وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی را هم نمی شناسم، اما شنیده ها و خوانده ها گویای آن است که آقای جنتی فردی شایسته برای احراز این پست هستند و انتخاب های درستی در زمینه مسوولان هنری داشته اند، اما این به تنهایی کافی نیست. فراموش نکنیم که تئاتر هنری است که می تواند جامعه را از پلیدی ها و پلشتی ها پاک کند؛ بنابراین باید برای آن سرمایه گذاری کرد و افراد و هنرمندان متعهد و باسواد را به کار دعوت کرد. تئاتر سریال تلویزیونی نیست، بلکه هنری بسیار تاثیرگذارتر است.
کشاورز درباره شرایط بیماری خودش گفت: در حال حاضر در بستر هستم و تنها به خواندن روزنامه و تماشای تلویزیون اکتفا می کنم، اما امیدوارم با یاری خداوند به زودی دوباره بتوانم سر پا شوم و دوباره تئاتر کار کنم.
وصیت من برای بچه های تئاتر و هنرمندان این است که خود را از هر آلودگی دور کنند و بعد هم برای همه مردم خوب ایران زمین آرزوی سلامتی، موفقیت و پیشرفت دارم.

هیچ نظری موجود نیست: