۱۳۹۲ بهمن ۱, سه‌شنبه

عکسی دیدنی از مسعود کیمیایی، گوگوش و ابراهیم گلستان

بابک صحرایی - ترانه سرا - در صفحه فیس بوکش نوشت: این عکس برای اولین بار است که منتشر می شود گوگوش، مسعود کیمیایی و ابراهیم گلستان این قاب شاهکار است.

این عکس نیست، گنج است. لبخند شیرین و معصومانه گوگوش به همراه چشم های مهربان و زیبایش و همچنین شادی عمیق مسعود کیمیایی و ابراهیم گلستان. ضیافت لبخند اسطوره هاست. لبخندی که نسل من بر صورت اسطوره هایش کم دیده. چشم های زیبا و معصوم گوگوش در این عکس به همراه لبخند مهربانش شبیه یک شعر ناب است. با دست هایی که بر شانه های مسعود کیمیایی و ابراهیم گلستان قرار گرفته. مسعود کیمیایی و ابراهیم گلستان جوری می خندند و دست های خود را به هم می فشارند که انگار به کودکی هایشان برگشته اند و شادی شان به پاکی شادی های کودکانه است.
اینجا انگار تصویری اساطیری فقط برای یک لحظه ثبت شده است. اینجا خانه ابراهیم گلستان است، در لندن. تاریخ عکس به سال های ابتدایی پرواز گوگوش از ایران برمی گردد. حدود سال های 79 یا 80. وقتی عاشق گوگوش باشی، مسعود کیمیایی و سینمایش را دوست داشته باشی و بدانی ابراهیم گلستان کیست و چه تاثیری در ادبیات و سینمای ایران داشته این عکس برایت حکم یک گنج را دارد.


مسعود کیمیایی، گوگوش و ابراهیم گلستان

هیچ نظری موجود نیست: