۱۳۹۲ مهر ۲۸, یکشنبه

ناصر چشم آذر: حيف كه مازیار زود رفت

در صفحه طرفداران مازیار در فیس بوک آمده است: ناصر چشم آذر می گوید: اولين بار مازیار را حدود سال 54، 55 در تلويزيون وقتی برای اجرای اولین کارشان یعنی «آرزوی فردا» حاضر شده بودند، دیدم.
با هم آشنا شدیم و صدای دلنشین، گرم و جذابش به دلم نشست و بعدها تنظیم چندین کار ایشان بر عهده من بود. این همکاری ها باعث شد تا سال های متمادی دوستان خوبی برای هم باشیم. از لحاظ خوانندگی در زمان خود مهره بسیار با ارزشی بود برای موسیقی ما و از نظر جنس و توناليته صدا‍، صدای گرم، دوست داشتنی و دلنشینی داشت.
تکنیک صدای خوبی داشت و از لحاظ وسعت صدا تا آنجا که من با ایشان کار کرده ام، حداقل یک اکتاو و نیم را می خواند و از آن دسته خوانندگانی بود که صدای بالا را بسیار خوب اجرا می کرد.
بر دکلمه شعر خیلی تسلط داشت و حتی اگر اشعارش معانی پیچیده ای داشت، آن چنان خوب و گویا تلفظ و ادا می کرد که آن اشعار پررمز و راز عمیق هم برای هر شنوندة ساده ای قابل استفاده بود. مازیار انسان بسیار شریفی بود، کار خودش را می کرد، اتکا به کار خودش داشت و اهل حسادت نبود. قبل از درگذشتش صحبت هایی با مرحوم مازیار برای کارهای گروهی داشتیم اما حیف که زود از بین ما رفت، حیف.

هیچ نظری موجود نیست: