۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

نصرت الله وحدت و مسعود کیمیایی در افتتاحیه فیلم فرامرز قریبیان

مراسم افتتاحیه اکران فیلم «گناهکاران» با حضور نصرت الله وحدت و مسعود کیمیایی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که شامگاه  9 مهر ماه در تالار «ایوان شمس» برگزار شد، پرویز نوری، مهناز افشار، نصرت الله وحدت، هنگامه قاضیانی، پولاد کیمیایی، مسعود کیمیایی، محسن محسنی نسب، رضا یزدانی و میترا حجار حضور داشتند و از عوامل فیلم نیز می توان به فرامرز قریبیان، سام قریبیان، رضا رویگری، رامبد جوان و محمد متوسلانی اشاره کرد.
قبل از نمایش فیلم رامبد جوان در سخنان کوتاهی از جانب فرامرز قریبیان و عوامل فیلم از حضور سینماگران در این مراسم قدردانی کرد.
«گناهکاران» چهارمین تجربه ی فرامرز قریبیان در کارگردانی فیلم های سینمایی است. او در این فیلم علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی و ایفای یکی از نقش ها را هم برعهده دارد. قریبیان تاکنون سه بار در سال های 66، 71 و 78 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره ی فیلم فجر را دریافت کرده است.
یکی از نقاط قوت «گناهکاران» ترکیب بازیگران آن است و قریبیان علاوه بر خودش، از بازی رامبد جوان، نسرین مقانلو، بهاره کیان افشار، شقایق فراهانی، محمد متوسلانی، کورش تهامی، رضا رویگری و همایون ارشادی در این فیلم استفاده کرده است.

داستان این فیلم که توسط محمدسام قریبیان فرزند فرامرز قریبیان نوشته شده، درباره ی آسمان فرازمند دختر سرهنگ بازنشسته فرازمند است که پس از سال ها زندگی در آمریکا به ایران برمی گردد. تفاوت فرهنگی و اجتماعی او با اطرافیان و خانواده اش پایه اصلی «گناهکاران» را شکل می دهد. هسته ی اصلی داستان بر این اساس است که فرق زیادی بین فکر کردن به گناه و انجام آن نیست.

هیچ نظری موجود نیست: