۱۳۹۲ مهر ۹, سه‌شنبه

عزت الله انتظامی: شگفت زده ام که خانه سالمندان هنرمند راه اندازی شد

عزت الله انتظامی با ابراز خوشحالی از راه اندازی خانه سالمندان هنرمند گفت: از اینکه پیشنهاد و آرزویم در سریع ترین زمان اجرایی شد، بسیار شگفت زده شدم.

وی در گفتگو با اظهار کرد: بعد از مرگ منصوره حسینی (مهوش) که در لابه لای تابلوهایش از دنیا رفت، به این فکر افتادم جایی برای هنرمندان سالمند درست کنیم تا کنار هم باشند و کمتر تنهایی را حس کنند. آن موقع به اتفاق ایرج راد به سراغ رئیس بهزیستی آقای دکتر هاشمی رفتیم و با نظر مساعد ایشان، قرار شد جایی را برای اختصاص به این امر پیدا کنیم که در نهایت روز گذشته دو طبقه از ساختمانی مجهز در مرحله ی اول این اقدام، افتتاح شد.

عزت الله انتظامی توضیح داد: در این مرحله در هر طبقه که به خانم ها و آقایان اختصاص دارد هشت ،نه نفر می توانند تحت نظر و درمان قرار بگیرند که این مکان علاوه بر هنرمندان سینما و تئاتر به همه هنرمندان دیگر نیز تعلق خواهد داشت. این بازیگر سینما با ابراز تأسف از درگذشت «محرم بسیم» که در وضعیت نامناسب و در تنهایی از دنیا رفت، اظهار کرد: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقی نباشیم و نشنویم هنرمندی در تنهایی دق کرده و از دنیا رفته است، حتی پیشنهاد دادم در این مکان صحنه ای درست شود و هنرمندان حاضر فعالیت نمایشی نیز داشته باشند.

هیچ نظری موجود نیست: