۱۳۹۲ شهریور ۲۳, شنبه

حامد بهداد، محمدعلی فردین را بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران می نامد

روزنامه همشهری روز پنجشنبه به مورخه 21 شهریور 1392 در صفحه دو خود مصاحبه ای را با حامداد بهداد می کند که طی آن حامد بهداد، محمدعلی فردین را بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران می نامد.

او می گوید: آیا لیاقتی بالاتر از این که مردم این همه او را دوست دارند؟ محمدعلی فردین 20 سال تمام جریان ایجاد کرد. یک جریان فرهنگی مردم به سینما نمی رفتند مردم نمی دانستند سینما چیست، اما محمدعلی فردین سینما را پررنق می کند، مردم را به صفوف سینماها می کشاند و یک جریان فرهنگی ایجاد می کند. آن چهره، آن هیکل مردانه، آن خنده و...
او در ادامه می گوید: او بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران است هیچ بازیگری بهتر از او نیست و تمام کسانی که فیلم های او را سینمای فارسی خواندند یک مشت افراد مغرض بودند.

او در ادامه می افزاید که عزت الله انتظامی (آقای بازیگر) بهترین بازیگر تاریخ سینمای ایران نیست و از ایشان عذرخواهی می کنم. او فردین را در شمایل یک قهرمان، اخلاق گرا، که مردی و مردانگی را تدریس می کند معرفی می نماید. او در ادامه بهروز وثوقی و زنده یاد خسرو شکیبایی را بعد از فردین بهترین بازیگران تازیخ سینمای ایران معرفی می کند.

۴ نظر:

سارا پارسی گفت...

آفرین و هزاران درود به حامد بهداد عزیز هنرمند خوبمان . حرف دل من را بخوبی بیان کردید یعنی درواقع حقیقت را بخوبی بیان کردید. تمام آنهایی که از فیلمهای خوب و ماندگار فردین ایراد میگیرند مشتی آدم پر مدعای تو خالی هستند که فکر میکنند خیلی حالیشون است .روح سلطان قلبها شاد وبرای حامد بهداد گرامی سلامتی و طول عمر با عزت آرزو میکنم.

بیات گفت...

ایول به حامد بهداد

یک سینماگر گفت...

آقای بهداد عزیز،این جناب انتظامی و آقازاده اش مجید خان اساساً چشم دیدن هیچ تنابنده ای که از خودشون بهتر باشه رو ندارند. همیشه هم تا جائیکه تیغشون بریده واسه همه اهالی سینما از قدیم تا امروز زدن و هنوزم دارن میزنند، یعنی از همون مشت افراد مغرض که شما اشاره کردین.

Leila گفت...

گل گفتي اقا حامد حرف دل مردم رو زدي ولي افسوس كه فردين ديگه نيست اون موقع كه زنده بود بأيد أزش قدردانى ميشد،