۱۳۹۲ خرداد ۱۵, چهارشنبه

رضا کیانیان در مصاحبه با محمد علی فردین: بیست سال زندگی من سوخت

پیج فیس بوک سینمای فردین نوشت: رضا کیانیان در واپسین سال حیات زنده یاد محمدعلی فردین با وی گفتگوی داشت و گفت: بیست سال زندگی من سوخت...


با آنکه سال ها از آخرین حضور شما در سینما می گذرد، اما هنوز در سینما زندگی می کنید، دوری از سینما را در این سال ها چطور تحمل کردید؟ باید غم انگیز باشد.

بله. من این را همیشه تشبیه کرده ام به خلبانی که اگر خطایی از او سر زد، بزرگترین تنبیه برایش این است که پرواز را از او بگیری! اگر پرواز را از او بگیری، می میرد... هر چقدر هم که جوان باشد! یکی از بی انصافی هایی که درباره من خیلی خیلی بزرگ جلوه کرد، جدا کردنم از مردم بود. اگر مثل همه هنرپیشه های قبل از انقلاب که مشغول کار هستند، فردین را هم به بازی می گرفتند، هیچ اتفاقی نمی افتاد. ضمن آنکه حداقل بیست سال از بهترین سال های عمر فردین هم نمی سوخت. بر خلاف تصوراتی که هست و همه اش هم باطل است، ثابت می کردم که فردین فقط بازیگر فیلم های علی بی غم نبود! فردین می توانست یکی از بازیگران نسبتاً خوب مثل سایرین در سینمای بعد از انقلاب هم باشد. حالا آن قسمت خدمت گزاری اش را کنار می گذاریم، حداقل می توانست گوشه ای از بار این سینما را بگیرد و به دوش بکشد و تماشاچی را با خودش به سینما بیاورد...


هیچ نظری موجود نیست: